Sieć Circle K to niemal 380 stacji w całym kraju. Wśród nich już 100 działa w modelu franczyzowym. W planach na najbliższy rok firma prognozuje otwarcie kilkudziesięciu kolejnych punktów. To kolejny krok milowy w rozwoju firmy i potwierdzenie, jak ważny jest dla niej polski rynek. A także jak dużym zaufaniem cieszy się wśród partnerów biznesowych. Wraz z rozwojem sieci, firma wprowadza nowoczesne rozwiązania dla klientów oraz szereg ułatwień dla franczyzobiorców.
Wśród stu stacji Circle K działających w modelu franczyzowym znajdują się między innymi te otwarte w ostatnich miesiącach w Rzeszowie, Ropczycach, czy Jeżewie. Stacje wyposażono w najnowsze koncepty gastronomiczne. Oferujące kultowe Hot Dogi, przyrządzane na miejscu ciepłe kanapki czy świeżo wyciskany sok z pomarańczy, jak i pyszną kawę oraz wysokiej jakości paliwo. Na stacjach w całym kraju można dokonać płatności mobilnej za paliwo, a na wybranych stacjach zapłacić bezkontaktowo także za myjnię. W ostatnim czasie rozszerzono także dostęp do AdBlue, które można zatankować prosto z dystrybutora już na 88 stacjach.
W wybranych lokalizacjach zmodyfikowano również stanowiska do tankownia TIR.
Troszcząc się o wygodę profesjonalnych kierowców stanowiska zostały wyposażane w nowe wysokowydajne dystrybutory oraz możliwości obustronnego tankowania.
LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Rok 2020, jak i początek bieżącego były pełne wyzwań, jednak mimo wielu przeciwności, udało nam się kontynuować strategię rozwoju Circle K. Liczne otwarcia stacji w modelu franczyzowym, ale także własnych oraz rozwój naszej oferty pozapaliwowej to tego najlepszy przykład. Polska postrzegana jest przez grupę Alimentation Couche-Tard, do której należy Circle K, jako atrakcyjny rynek i pragniemy się tu dalej rozwijać – mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.
W ostatnim roku finansowym pod marką dołączyło do sieci 15 stacji franczyzowych na terenie całego kraju. Franczyzobiorcą może stać się właściciel istniejącej stacji paliw lub działki, na której planuje stację wybudować.
Marka zapewnia partnerom franczyzowym indywidualną opiekę kierowników regionalnych i dostęp do bazy klientów flotowych, posiadających karty Circle K Routex. Firma wprowadziła także nowe rozwiązanie technologiczne w postaci webshop. Znacznie uproszcza osobom zarządzającym stacją proces zamówień materiałów merchandisingowych i marketingowych.
– Fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie stacji pod marką Circle K, to najlepszy dowód na to, że nasza sieć jest wiarygodnym i atrakcyjnym partnerem w prowadzeniu biznesu. Sprawdzone rozwiązania globalnej marki czy kompleksowe doradztwo, które oferujemy, są cenione przez naszych partnerów. Wysokiej jakości paliwo, atrakcyjny koncept sklepów typu convenience oraz szereg wprowadzonych w całej sieci nowości i udogodnień dla klientów. To główne czynniki, które decydują o wyborze Circle K na partnera biznesowego. To także czynniki, dla których naszą markę wybierają klienci – mówi Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.