Tylko w ostatnich kilku tygodniach spółka Lagardère Travel Retail otworzyła dwa nowe sklepy 1Minute w nowej, foodvenience’owej odsłonie „Smacznego!”. Pierwszy powstał w szpitalu, drugi – w centrum handlowym. Lagardère Travel Retail testuje w ten sposób nowy kierunek rozwoju sieci, która dotychczas działała na lotniskach, dworcach i stacjach metra.
Lagardère Travel Retail otworzyła sklep 1Minute Smacznego! w szpitalu przy ul. Szaserów w Warszawie jeszcze w listopadzie. W grudniu natomiast miało miejsce otwarcie w centrum handlowym Silesia City Center w Katowicach. To pierwsze tego typu lokalizacje w portfolio marki, która w nowej odsłonie rozwija się od maja ubiegłego roku – dotąd wyłącznie w lokalizacjach związanych z podróżami.
– 1Minute Smacznego! to koncept właściwie bez odpowiednika na polskim rynku. Od początku generuje bardzo dobre wyniki. Wierzymy, że w lokalizacjach typowo handlowych, takich jak centra handlowe czy retail parki, może sprawdzić się równie dobrze co na dworcach i lotniskach. W końcu i tu, i tu mamy do czynienia z klientami, którzy, skupieni na własnych sprawach, docenią możliwość zjedzenia szybkich, ale smacznych i jakościowych posiłków w drodze.
– podkreśla Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający Travel Essentials, czyli sieciami news&gifts i convenience w Lagardère Travel Retail.
Lagardère Travel Retail w Polsce jest wiodącym operatorem powierzchni handlowych na lotniskach, dworcach, stacjach metra. Jednocześnie to właśnie poza tym rynkiem, w lokalizacjach typowo handlowych działa większość, bo aż 700 z 1000 placówek zarządzanych przez grupę.
– Bazując na doświadczeniach z różnych segmentów rynku, uznaliśmy, że 1Minute Smacznego! może być ciekawą i trafną odpowiedzią na potrzeby klientów w szpitalach i obiektach handlowych. Dotychczasowe wyniki pierwszych «non-travelowych» sklepów pod tym szyldem wydają się to potwierdzać.
– dodaje Dariusz Sinkiewicz.
Nowy 1Minute Smacznego! to sklep zainspirowany kulturą foodtruckową. W centrum sklepu znajduje się otwarta kuchnia z frontem z blachy falistej, w której na oczach klientów przygotowywane są szybkie, ale smaczne i jakościowe posiłki: pizza, kanapki, frytki czy hot dogi w amerykańskim stylu. Charakterystyczny dla konceptu jest też rozbudowany moduł «to-go» z ofertą świeżych przekąsek oraz Przystanek Kawa. Ofertę gastronomiczną uzupełnia asortyment convenience: napoje, gotowa żywność pakowana i produkty tytoniowe.
Na koniec 2022 roku będzie działać w sumie ok. 20 sklepów w tym formacie.
Źródło: Lagardère Travel Retail
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.