Amic Polska testuje nowy koncept kawowy Costa Coffee

W czerwcu na pięciu stacjach paliw Amic Energy sieć uruchomiła testowo, nowy koncept kawowy pod marką Costa Coffee. Projekt jest efektem współpracy Coca-Cola HBC Polska, właściciela marki Costa oraz Amic Polska, zarządzającej dynamicznie rozwijającą się siecią stacji paliw.

Przede wszystkim Wspólna inicjatywa przetestowania konceptu kawowego Costa ma na celu weryfikację wpływu popularnego i rozpoznawalnego brandu na sprzedaż kawy wśród jej podróżujących wielbicieli. Wszystko to w oparciu o stworzony wspólnie, zupełnie nowy model biznesowy. Do testu wybrano lokalizacje o różnym poziomie natężenia ruchu. Dlatego są to zarówno stacje miejskie, jak i tranzytowe. Klienci sieci Amic Energy mogą teraz spróbować kultowej mieszanki Mocha Italia. Mają taką możliwość na wybranych stacjach w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Bielsku-Białej oraz Czechowicach- Dziedzicach.

– Jesteśmy największym franczyzobiorcą marki Subway® w Polsce. Mamy więc świadomość, jak bardzo Klienci cenią znany brand oferowany na naszych stacjach paliw. Teraz czas na ocenę, czy marka Costa równie pozytywnie wpłynie na efekty sprzedażowe w naszej ofercie kawowej – komentuje Krzysztof Strzelecki – prezes zarządu Amic Polska.

– Test zaplanowano na najbliższe klika miesięcy i został dopracowany w każdym szczególe z myślą o podróżujących wielbicielach kawy. Zespół pasjonatów kawowych obu firm wdrożył projekt w zaledwie dwa miesiące. Z niecierpliwością czekamy na efekty tej współpracy – dodaje Irmina Karpińska, dyrektor marketingu i sprzedaży pozapaliwowej Amic Polska.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.