Ogłoszona przez Anwim, właściciela sieci stacji paliw Moya, strategia rozwoju do 2030 roku obejmuje budowę czterech tysięcy własnych punktów ładowania samochodów elektrycznych oraz szeroką współpracę z innymi operatorami w ramach roamingu. Firma wybrała partnera, spółkę Elocity, który dostarczy technologię do zarządzania infrastrukturą sieci.
Moya sukcesywnie rozwija sieć stacji paliw w Polsce. Co roku powstaje ok. 50 nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. W strategii ogłoszonej przez Anwim S.A., właściciela sieci, dalszy dynamiczny rozwój będzie szedł w parze z realizacją planu transformacji energetycznej, w tym stworzeniem gęstej sieci punktów ładowania aut elektrycznych. Łącznie Anwim chce mieć ponad 4 tys. własnych punktów ładowania do końca 2030 r. oraz planuje rozszerzać sieć akceptacji poprzez współpracę z innymi operatorami w ramach roamingu. Spółka wybrała technologicznego partnera, firmę Elocity, która zapewni oprogramowanie umożliwiające zarządzanie całą siecią.
Zielona strategia będzie osią rozwoju naszej grupy w najbliższych latach i do współpracy przy jej realizacji zapraszamy najlepszych na rynku partnerów. Integracja narzędzi zarządzania flotą oraz dostęp do nowych stacji ładowania stanowią ważne kroki w naszym dążeniu do rozwoju oraz promowania elektryfikacji i zrównoważonej mobilności – mówi Andrzej Kisała, dyr. ds. rozwoju sprzedaży flotowej w Anwim S.A.
Wierzymy, że to połączenie sił umożliwi nam jeszcze lepszą obsługę naszych klientów, oferując im rozwiązania dostosowane do rosnących potrzeb w dziedzinie elektromobilności. Jesteśmy gotowi być jednym z liderów tej transformacji i zapewnić użytkownikom naszych usług pełen zakres funkcjonalności – dodaje Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim S.A.
Wszystkie punkty ładowania będą dostępne dla użytkowników aplikacji Moya firma, Super Moya oraz w aplikacji Elocity. Umożliwi to kierowcom ładowanie auta za pośrednictwem jednego narzędzia, bez konieczności instalowania dodatkowej aplikacji.
Nasza współpraca z Anwim S.A. pozwoli na zaprezentowanie pełni możliwości związanych z wykorzystaniem technologii, której twórcą i właścicielem jest Elocity – mówi Michał Baranowski, CEO Elocity.
Jako partner technologiczny dostarczamy rozwiązanie, które umożliwia rozszerzenie funkcjonalności dotychczasowych rozwiązań flotowych Moya, w tym aplikacji mobilnych dla kierowców, o narzędzia dla użytkowników samochodów elektrycznych. Co to oznacza dla użytkownika końcowego? Że dzięki naszej integracji kierowcy i klienci Moya będą mieć dostęp do kompletu funkcjonalności z zakresu elektromobilności w ramach obecnie posiadanych narzędzi tj. aplikacji Moya firma i Super Moya – wyjaśnia Baranowski.
Klienci Moya już pod koniec 2023 roku będą mieli dostęp do około 1 tys. punktów ładowania pojazdów elektrycznych w całym kraju.
źródło: Anwim
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.