Anwim zakończył proces wdrażania stacji eMila do sieci Moya

Udostępnij artykuł
11 lutego 2021 r. włączono do sieci Moya samoobsługową stację paliw eMila w Redzie. Tym samym Anwim sfinalizował proces formalnego i operacyjnego wdrażania obiektów zakupionych od BM Reflex w ramach umowy sprzedaży z 19 października 2020 r. Obecnie trwa rebranding samoobsługowych stacji na granatowo-czerwone barwy Moya express. Proces potrwa do końca I kwartału br.

Anwim przejął 30 samoobsługowych stacji eMila położonych w dużych miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Gdyni, Lublinie, Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu, Szczecinie czy Łodzi. Proces przejmowania obiektów i wdrażania do systemów sieci stacji paliw Moya rozpoczął się w listopadzie 2020 r.

– Cieszymy się, że skomplikowany proces nabycia stacji eMila zakończył się sukcesem. Było to duże wyzwanie organizacyjne, operacyjne i logistyczne. Zespół specjalistów i menedżerów Anwim świetnie wywiązał się ze swoich zadań. Nasz plan zakłada dalszy rozwój segmentu stacji samoobsługowych w sieci Moya. Z pewnością nie poprzestaniemy na 30 stacjach przejętych od spółki BM Reflex. Kolejne obiekty z logo Moya express pojawią się jeszcze w tym roku – zapowiada Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim.

Anwim jest jedną z największych spółek sektora paliwowego w Polsce. Pod marką Moya działa obecnie około 320 stacji paliw. Stacje sieci Moya oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe Moya i sklep, aż po myjnie oraz ofertę Moya Firma skierowaną do klientów biznesowych. Wszystkie stacje działające w ramach sieci spełniają jednolite standardy obsługi i jakości. Gwarancją jakości paliwa na stacjach w barwach Moya jest niezależny program badania paliw – TankQ.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– GRUDZIEŃ 2020 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 12.02.2021
Aktualizacja: 12.02.2021