Auchan wprowadza usługę Auchan Drive

Auchan Retail Polska wprowadza usługę Auchan Drive – kolejne rozwiązanie e-commerce dla jeszcze większej wygody i bezpieczeństwa zakupów swoich klientów. Nowa usługa pozwala na składanie zamówień na stronie www.auchan.pl, a następnie odbiór zakupów prosto do bagażnika samochodu.

Z tego rozwiązania już od 1 czerwca br. korzystają klienci hipermarketu Auchan Poznań Komorniki. Wyboru mogą dokonywać z listy ponad 8 000 produktów dostępnych w ramach usługi. Zakupy dostarczane są im w zaledwie 5 minut od chwili podjechania na specjalnie wyznaczone stanowisko A_Drive na sklepowym parkingu.

Zwracamy szczególną uwagę na to, by zapewnić komplementarność oferowanych przez nas form sprzedaży. Auchan Drive to kolejna z proponowanych przez naszą sieć ścieżek zakupowych, łączących zakupy tradycyjne z zakupami online. Wprowadzona w ubiegłym roku usługa click&collect, pozwalająca zamówić produkty online i odebrać je w we wskazanym sklepie, spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem – dziś mamy już 96 takich punktów odbioru w całym kraju. Teraz idziemy o krok dalej, dając klientom możliwość wyboru kolejnej formy dostawy zakupów – tym razem wprost do bagażnika samochodu, tak by jak najlepiej dostosować je do ich indywidualnych potrzeb. mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, Digital, SI oraz Projektów w Auchan Retail Polska.

Szeroka oferta produktowa usługi Auchan Drive obejmuje ponad 8000 produktów, w tym produkty świeże, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.

Aby skorzystać z usługi Auchan Drive wystarczy na stronie www.auchan.pl z listy lokalizacji wybrać sklep Auchan Poznań Komorniki – Drive, a następnie skompletować i zatwierdzić koszyk. Zakupy zamówione przed południem można odebrać tego samego dnia. Odbiór zamówienia odbywa się w specjalnym punkcie A_Drive zlokalizowanym na parkingu przed hipermarketem. Produkty dostarczane są bezpośrednio do samochodu w ciągu zaledwie 5 minut od momentu podjechania na parking i skontaktowaniu sięz obsługą punktu przez system głosowy. Płatności za zakupy można dokonać online przy składaniu zamówienia lub kartą przy odbiorze. Sama usługa jest bezpłatna dla klientów.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– KWIECIEŃ-MAJ 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.