Avia z nową strategią marketingową

Sieć stacji paliw Avia, którą rozwija w Polsce i na Ukrainie spółka Unimot, rozpoczyna kampanię wizerunkową, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Avia.

— Kampania wizerunkowa, którą uruchamiamy, to tylko część nowej strategii marketingowej, którą dla marki Avia będziemy wdrażać na rynku polskim. W pierwszej kolejności chcemy edukować naszych potencjalnych klientów o szwajcarskich korzeniach marki Avia oraz jej europejskim zasięgu, czyli ponad 3200 stacjach w 15 krajach Europy. W drugim kroku chcemy przekonać klientów, że szwajcarskość naszych korzeni niesie za sobą wysoką jakość usług i produktów na stacjach, która jednocześnie dostosowana jest cenowo do polskich realiów rynkowych — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w Unimot, odpowiedzialna za wizerunek marki Avia.

Zdajemy sobie sprawę, że przed nami trudne zadanie, ale lubimy wyzwania, dlatego stawiamy sobie jeszcze bardziej ambitny cel, którym jest doprowadzenie do sytuacji, gdy w niedalekiej przyszłości marka Avia będzie postrzegana jako „love brand” na rynku stacji paliw w Polsce dodaje Bobrukiewicz.

Platforma „Wielki plus dla Avia za…” łączyć będzie wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół Avia. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego ma nawiązywać do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Kampania realizowana będzie na rynku polskim. Swoim zasięgiem obejmie Internet, social media, radio, nośniki outdoorowe w okolicach stacji oraz komunikację BTL na stacjach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.