Bolt Food dostarczy produkty ze stacji Circle K

Udostępnij artykuł
Bolt Food i Circle K od teraz będą dostarczać słynne hot dogi, aromatyczną kawę oraz wiele innych produktów z oferty wybranych stacji w Warszawie. Współpraca sieci i platformy transportowej od 19 czerwca 2020 r. obejmie dostarczanie zakupów spożywczych, jak i ciepłych posiłków z aż 17 warszawskich stacji Circle K.

Możliwość zamawiania zakupów przez aplikację Bolt Food obejmuje obecnie 30 produktów spożywczych, w tym napoje, słodycze oraz produkty higieniczne, jak i 25 ciepłych przekąsek z oferty Circle K, takich jak kultowe już hot dogi, hamburgery, zapiekanki czy panini, w takich samych cenach, jak na stacjach. Wraz z rozwojem współpracy zakres produktów, w tym podstawowych artykułów spożywczych, będzie rozwijany, zgodnie z potrzebami klientów. Aplikacja pozwala na jednorazowe zamówienie nawet 41 produktów, dzięki czemu możliwe jest zrealizowanie codziennych zakupów dostarczanych bezpośrednio do domu. Dostawy są realizowane w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, codziennie od godziny 10:00 do 23:00.

Do Bolt Food dołączają kolejne restauracje, ale właśnie dzięki współpracy z takimi partnerami, jak Circle K możemy zrobić kolejny krok ku zaspokajaniu potrzeb użytkowników naszej aplikacji. Wygoda, szybkość i szeroka gama produktów to niezwykle ważne czynniki podczas podejmowania decyzji konsumenckich. Widzimy to i rozumiemy, dlatego nieustannie pracujemy nad wprowadzaniem do aplikacji alternatywnych kategorii – mówi Michał Dubisz, manager operacyjny w Bolt Food.

Kurierzy Bolt Food wyposażeni są w maseczki ochronne i regularnie myją lub dezynfekują dłonie i sprzęt. Podobnie jak dostawy jedzenia z warszawskich restauracji, zakupy są przekazywane bezkontaktowo, a kurierzy zostawiają je we wskazanym przez użytkownika miejscu (informację podaje się w aplikacji).

– Współpraca z Bolt Food, to kolejna inicjatywa Circle K, po Click&Collect, która ma na celu sprawić, by codzienność naszych klientów była odrobinę łatwiejsza każdego dnia. Proponując naszym klientom możliwość zrealizowania zakupów online, chcemy zapewnić im prosty dostęp do naszych świeżych i pysznych dań, szerokiego wyboru kaw i oferty sklepów – napojów, słodyczy, a z czasem także do podstawowych artykułów spożywczych. Dołączenie do platformy Bolt Food ma zapewnić naszym klientom przyjemne, bezpieczne i szybkie doświadczenie zakupów. Szeroki zakres godzin, w którym realizowane będą dostawy pozwoli klientom na dostosowanie dostawy do ich indywidualnych potrzeb. Planujemy dalszy rozwój naszej współpracy z Bolt, aby nasi klienci w kolejnych lokalizacjach mogli korzystać z usługi zamówienia zakupów Circle K z dostawą w wybrane miejsce – mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska.

Aby zrealizować zakupy z Circle K poprzez Bolt Food wystarczy pobrać aplikację na smartfon i dodać kartę płatniczą (dla użytkowników Bolt ustawia się ona automatycznie). Następnie należy wybrać produkty z dostępnej w aplikacji listy. Na koniec procesu zamówienia użytkownik informowany jest o jego wartości i kosztach dostawy. Zamówienie trafia do najbliższej stacji Circle K, gdzie zakupy są starannie pakowane i przekazane kurierowi Bolt Food, który dostarcza produkty do klienta.

Aplikację Bolt Food można bezpłatnie pobrać ze sklepów Google Play (Android) i App Store (iOS).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 18.06.2020
Aktualizacja: 18.06.2020