Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, firma bp Polska rozpoczęła pilotażowy program wdrożenia kas samoobsługowych na wybranych stacjach.
Innowacje na stacjach bp Polska
Kasy samoobsługowe w sklepach z dużym natężeniem ruchu weszły już do standardu obsługi Klientów. Wdrożenie takiego rozwiązania na stacji paliw było jednym z głównych oczekiwań ze strony Klientów bp. Dlatego podjęto decyzję o przetestowaniu tego rozwiązania na stacjach sieci.
– To kolejny projekt, który ma na celu przyspieszenie obsługi Klientów i poprawę komfortu osób w podróży. Niektórzy Klienci oczekują przede wszystkich ekspresowej obsługi płatności, inni potrzebują przestrzeni, aby wybrać odpowiednie dla siebie menu z oferty Wild Bean Cafe, czy sklepu ze wsparciem Pracownika Obsługi Klientów. Naszym celem jest dostarczenie rozwiązań spełniających obydwie potrzeby. Jestem przekonana, że zaoferowanie wyboru w zakresie modelu obsługi sprzedaży, przyspieszy obsługę transakcji i zwiększy komfort naszych Klientów. Projekt ma charakter pilotażowy. Wybraliśmy różne formaty wysokoobrotowych stacji: bp Rondo w Krakowie, bp Młynek w Łodzi i stacja autostradowa Lubień Kujawski. W każdej z lokalizacji zainstalowano dwie kasy. Projekt poddamy ocenie po dwóch miesiącach – wtedy podejmiemy decyzję odnośnie dalszego wdrożenia.
– komentuje Barbara Wiążewska, dyrektor generalna bp retail Polska.
Funkcjonalności kas samoobsługowych
Warunkiem skorzystania z kasy jest płatność tylko kartą kredytową lub debetową. W kasie Klient może zapłacić za paliwo, w tym LPG, artykuły sklepowe i wybraną ofertę Wild Bean Cafe, czyli hot dogi i kawę. Klient ma możliwość pobrania faktury VAT oraz dodania danych swojej firmy do systemu. Może także skorzystać z benefitów systemu lojalnościowego Payback oraz skorzystać z promocji i kuponów.
Zestawienie funkcjonalności:
- płatność wyłącznie kartą kredytową/debetową
- płatność za paliwo
- skanowanie artykułów ze sklepu
- wybór artykułów bez kodu kreskowego
- Wild Bean Cafe (limitowana oferta)
- wystawienie faktury VAT
- wprowadzenie danych firmy do bazy danych
- program Payback – naliczenie punktów, saldo karty
- produkty z ograniczeniami – alkohol i tytoń wyłącznie po zweryfikowaniu wieku przez pracownika obsługi
- skanowanie i drukowanie kuponów z systemu CRM
Projekt wprowadzenia kas samoobsługowych wpisuje się w realizację strategii digitalizacji stacji bp Polska.
Źródło: bp Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.