bp Polska testuje kasy samoobsługowe na swoich stacjach

Udostępnij artykuł

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, firma bp Polska rozpoczęła pilotażowy program wdrożenia kas samoobsługowych na wybranych stacjach.

bp kasy samoobslugowe

Innowacje na stacjach bp Polska

Kasy samoobsługowe w sklepach z dużym natężeniem ruchu weszły już do standardu obsługi Klientów. Wdrożenie takiego rozwiązania na stacji paliw było jednym z głównych oczekiwań ze strony Klientów bp. Dlatego podjęto decyzję o przetestowaniu tego rozwiązania na stacjach sieci.

– To kolejny projekt, który ma na celu przyspieszenie obsługi Klientów i poprawę komfortu osób w podróży.  Niektórzy Klienci oczekują przede wszystkich ekspresowej obsługi płatności, inni potrzebują przestrzeni, aby wybrać odpowiednie dla siebie menu z oferty Wild Bean Cafe, czy sklepu ze wsparciem Pracownika Obsługi Klientów. Naszym celem jest dostarczenie rozwiązań spełniających obydwie potrzeby. Jestem przekonana, że zaoferowanie wyboru w zakresie modelu obsługi sprzedaży, przyspieszy obsługę transakcji i zwiększy komfort naszych Klientów. Projekt ma charakter pilotażowy. Wybraliśmy różne formaty wysokoobrotowych stacji: bp Rondo w Krakowie, bp Młynek w Łodzi i stacja autostradowa Lubień Kujawski. W każdej z lokalizacji zainstalowano dwie kasy. Projekt poddamy ocenie po dwóch miesiącach – wtedy podejmiemy decyzję odnośnie dalszego wdrożenia.
– komentuje Barbara Wiążewska, dyrektor generalna bp retail Polska.

Funkcjonalności kas samoobsługowych

Warunkiem skorzystania z kasy jest płatność tylko kartą kredytową lub debetową. W kasie Klient może zapłacić za paliwo, w tym LPG, artykuły sklepowe i wybraną ofertę Wild Bean Cafe, czyli hot dogi i kawę. Klient ma możliwość pobrania faktury VAT oraz dodania danych swojej firmy do systemu. Może także skorzystać z benefitów systemu lojalnościowego Payback oraz skorzystać z promocji i kuponów.

Zestawienie  funkcjonalności:

  • płatność wyłącznie kartą kredytową/debetową
  • płatność za paliwo
  • skanowanie artykułów ze sklepu
  • wybór artykułów bez kodu kreskowego
  • Wild Bean Cafe (limitowana oferta)
  • wystawienie faktury VAT
  • wprowadzenie danych firmy do bazy danych
  • program Payback – naliczenie punktów, saldo karty
  • produkty z ograniczeniami – alkohol i tytoń wyłącznie po zweryfikowaniu wieku przez pracownika obsługi
  • skanowanie i drukowanie kuponów z systemu CRM

Projekt wprowadzenia kas samoobsługowych wpisuje się w realizację strategii digitalizacji stacji bp Polska.

Źródło: bp Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.