Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium. Linię rozszerzono o nowy, wyjątkowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70 proc. cocoa 100 g Karmel & Sól morska. Pionowy układ oraz elegancka, subtelna grafika nawiązują do nowej identyfikacji wizualnej firmy Wawel. Przede wszystkim podkreśla ona królewską jakość produktów oraz ponad 120-letnią historię i kompetencje w produkcji czekolady.
– Słodko-słone połączenie jest chętnie wybierane przez naszych konsumentów od kilku lat. Wychodzimy zatem z kolejną słodką propozycją, która łączy te dwa smaki – czekoladą Gorzką Premium 70 proc. cocoa Karmel & Sól morska. Jest to też propozycja dla wszystkich, którzy w kategorii czekolad poszukują wysokiej jakości i doskonałego smaku.
– mówi Dorota Piwowarska, Senior Category Manager w firmie Wawel.
Nowy produkt marki Wawel powstał zgodnie z ideą programu Dobre Składniki. To oznacza, że czekolada nie zawiera barwników, aromatów czy emulgatorów.
Całą kolekcję czekolad Premium marki Wawel tworzy 6 smaków: tabliczka Ekstra Gorzka 100 proc. cocoa 80 g, Czekolada Gorzka Klasyczna Premium 70 proc. cocoa 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70 proc. cocoa ze skórką pomarańczy 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70 proc. cocoa z cząstkami miętowymi 100 g, Czekolada Extra Gorzka Premium 90 proc. cocoa 100 g oraz nowa Czekolada Gorzka Premium 70 proc. cocoa 100 g Karmel & Sól morska.
Nowy, pionowy układ opakowań jest teraz bardziej czytelny dla konsumentów. Każdy z kartoników jest oznaczony dodatkowym kolorem nawiązującym do smaku i dodatków, dzięki czemu łatwo odróżnić je na sklepowej półce.
Nowy smak i nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel będzie wspierana silną kampanią wizerunkową. Wyemitują ją największe stacje TV, kina, pojawi się także w Internecie. Planowane są również działania PR i outdoor.
Źródło: Wawel
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.