– Nasi klienci mają zapewniony zwrot VAT z zagranicznych zakupów, mogą rozliczać kartą serwis pojazdów, oferujemy im także całodobową pomoc drogową, czyszczenie pojazdów czy zakup akcesoriów na stacji. Do tego klienci otrzymują dostęp do zaawansowanych narzędzi internetowych do planowania tras i tankowań np. cenników paliwa, map oraz kalkulatorów myta – wylicza Michał Bałakier.
– Jednak największe zmiany zachodzą w rozliczaniu opłat drogowych w Europie – ocenia prezes DKV Euro Service Polska. – DKV dąży do tego, aby we wszystkich krajach opłaty mogły być naliczane automatycznie przy pomocy jednego urządzenia pokładowego – DKV Box. System ten uruchomiono już we Francji, Hiszpanii i Portugalii – tłumaczy Michał Bałakier.
– Liczba stacji DKV stopniowo powiększa się: od 1500 punktów w 2007 roku, przez 2500 rok później, aż do blisko 3200 obecnie. Sytuacja ta ma związek z przejmowaniem przez duże koncerny wchodzące w skład sieci DKV stacji prywatnych położonych w dobrych lokalizacjach. Firma dodatkowo w zeszłym roku podpisała umowę z Łukoil, który przejął m.in. markę Jet. Oczywiście właściciele stacji prywatnych również mogą dołączyć do sieci DKV, negocjacje warunków prowadzone są z nimi bezpośrednio przez naszą centralę w Düsseldorfie – podsumowuje Michał Bałakier.