Dynamiczny rozwój sieci Dino

Udostępnij artykuł
Dino Polska otworzyła od stycznia do końca marca 2021 r. 59 nowych sklepów wobec 16 rok wcześniej.

Na koniec marca 2021 r. sieć liczyła 1532 sklepy wobec 1234 rok wcześniej. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 597,1 tys. mkw. wobec 478,0 tys. m kw. rok temu.

Dino Polska w 2020 r. zrealizowała inwestycje dotyczące uruchomienia 278 marketów Dino, z czego 255 zostało otwartych w 2020 r., a 23 na początku 2021 r. Sieć liczyła na koniec 2020 r. blisko 1500 sklepów. Jest to liczba o ponad 20 proc. wyższa od celu, który Dino Polska wyznaczyła sobie debiutując na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie 4 lata temu. Planem było wtedy powiększenie sieci z 628 sklepów na koniec 2016 r. do ponad 1200 sklepów do końca 2020 r.

W minionym roku Grupa Dino Polska przeznaczyła na inwestycje łącznie ponad 1 mld zł, dzięki czemu stworzyła ponad 5 tys. nowych miejsc pracy i na koniec 2020 r. zatrudnienie przekroczyło 25,8 tys. osób. Oprócz otwierania nowych sklepów Spółka uruchomiła także nowe, piąte centrum dystrybucyjne w Łobzie, w województwie zachodniopomorskim i rozpoczęła budowę dwóch kolejnych – w centralnej i południowej Polsce.

Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Dino to także jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.