Dyrektor Moya: Naszym partnerom zapewniamy wyjątkowe wsparcie

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Dzięki naszemu podejściu, jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw i to w najbliższym czasie się nie zmieni. Kontynuujemy nasze dobre praktyki, zacieśniamy relacje z partnerami i wspólnie dążymy do sukcesu. – pisze na łamach publikacji „Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022” Piotr Niemczyk, dyrektor do spraw rozwoju Moya.

Piotr Niemczyk Moya

Rozwój sieci Moya

Według najnowszych danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN) w 2021 r. liczba stacji w Polsce zwiększyła się o ponad 100 obiektów. Dzisiaj liczy już ponad 7850 punktów. W tych wzrostach mamy swój niebagatelny udział. Z 244 stacji na koniec 2019 r. sieć Moya powiększyła się do 368 na koniec ubiegłego roku.

Dziś przy polskich drogach działa już ponad 370 punktów w niebiesko-czerwonych barwach. Są to stacje:

  • w tradycyjnym modelu – ze sklepem i konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe Moya.
  • automatyczne – zlokalizowane w kluczowych dla przewoźników punktach i dostosowane wyłącznie do obsługi klientów flotowych.
  • Moya express – nowoczesne stacje samoobsługowe z atrakcyjną ofertą cenową przeznaczoną zarówno dla klientów biznesowych, jak i detalicznych.

Nie przewidujemy zmniejszenia dynamiki naszego rozwoju. Podtrzymujemy założenia naszej strategii, która zakłada poszerzenie sieci do 500 obiektów do końca 2024 r.

Wsparcie dla partnerów

Rozwój sieci stacji paliw Moya niezmiennie opieramy przede wszystkim na ścisłej współpracy z franczyzobiorcami. Chcemy być dla nich godnym zaufania partnerem, który wsłuchuje się w potrzeby i elastycznie reaguje na zmiany rynkowe. Naszym celem jest osiągnięcie pełnej synergii i dalszy wspólny rozwój.

To, co wyróżnia nas na tle konkurencji, to wyjątkowe wsparcie naszych partnerów w kwestii szkoleń i dzielenia się naszym know-how, a także otwarcie na sugestie i pomysły franczyzobiorców. To jest nasza recepta na sukces. Dzięki takiemu podejściu, jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw i to w najbliższym czasie się nie zmieni. Kontynuujemy nasze dobre praktyki, zacieśniamy relacje z partnerami i wspólnie dążymy do sukcesu.

Spośród wielu propozycji rozwijanych w ramach oferty partnerstwa, szczególny nacisk będziemy nadal kłaść na program ambasadorski. Chcemy w ten sposób wyróżnić tych franczyzobiorców, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki i mają ambicje na dalszy rozwój. Gratyfikacją dla ambasadorów jest szczegółowy audyt procesów sprzedażowych na stacji paliw i sfinansowanie wdrożenia zmian związanych z przede wszystkim z marchandisingiem. Chcemy by wyróżnione stacje były wzorami do naśladowania przez całą sieć Moya.

Źródło: Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022 (wydawca: BROG B2B)

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2022
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

LRDSP Raport okladka x

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 31.03.2022
Aktualizacja: 31.03.2022