Dyrektor Shell Polska: Stawiamy na innowacje

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Z roku na rok rozszerzamy naszą ofertę pozapaliwową, dlatego cały czas poszukujemy nowych dostawców czy partnerów. – pisze na łamach publikacji „Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022” Łukasz Kalisz, dyrektor biznesu pozapaliwowego w Shell Polska.

Lukasz Kalisz Shell Polska

Plany Shell Polska

Chcemy, aby nasze stacje odpowiadały na coraz to nowsze misje zakupowe i już teraz na stacji paliw można nie tylko zatankować auto, ale też wypić aromatyczną kawę Shell Café, zjeść świeżo przygotowane śniadanie czy lunch, a także zrobić szybkie zakupy i odebrać paczkę. Jeśli mowa o tym ostatnim, to w listopadzie ub.r. nawiązaliśmy współpracę z Pointpackiem i teraz nasi klienci mogą korzystać z usług DHL (odbierać i nadawać paczki) na 356 stacjach Shell.

Przy wyborze dostawców spożywczych kierujemy się ich doświadczeniem i odpowiednimi certyfikatami gwarantującymi najwyższy poziom bezpieczeństwa żywności. Bierzemy też pod uwagę innowacyjność, elastyczność oraz proaktywne podejście do współpracy. Warto podkreślić, że większość firm, z którymi współpracujemy, to krajowi dostawcy. Obserwujemy, że nasi klienci coraz chętniej wybierają produkty wegetariańskie i wegańskie czy zdrowe przekąski, dlatego jako pierwsza sieć stacji paliw w Polsce wprowadziliśmy zdrowe przekąski Foods by Ann. Widzimy, że konsumenci cenią produkty ekologiczne, dlatego w naszym nowym koncepcie gastronomicznym Shell Café ziarna kawy mają certyfikat Rainforest Allaince, a papierowe opakowania – certyfikat FSC.

Innowacje

Jako Shell stawiamy na innowacje i chętnie współpracujemy z dostawcami, którzy wspierają rozwój cyfryzacji. Na początku pandemii wprowadziliśmy rozwiązanie WorkJam umożliwiające bezpośrednią komunikację z pracownikami stacji w tym samym momencie i zapewniające odpowiednie przeszkolenie. Dzięki temu wszyscy pracownicy stacji Shell w całej Polsce mają dostęp do zasad Shell oraz najlepszych praktyk obsługi klienta.

Jesteśmy też pierwszą siecią stacji paliw w Europie, która wprowadziła roboty wspierające pracę załogi Shell Café. BellaBot dostarcza zamówione produkty z oferty gastronomicznej bezpośrednio do stolika, a KittyBot informuje o aktualnych akcjach promocyjnych. W odpowiedzi na potrzeby klientów wywołane pandemią nawiązaliśmy współpracę z Uber East w czerwcu 2020 r., którą kontynuujemy do dzisiaj, regularnie zwiększając liczbę stacji, z których klienci mogą zamawiać produkty do domu także poprzez nawiązywanie współpracy z kolejnymi partnerami.

Źródło: Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022 (wydawca: BROG B2B)

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2022
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

LRDSP Raport okladka x

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 09.06.2022
Aktualizacja: 09.06.2022