Spotkanie poprowadziła Katarzyna Frendl – dziennikarka motoryzacyjna. Głównym powodem do spotkania był raport wizerunku LPG w Polsce, który powstał na podstawie badań przeprowadzonych w czerwcu br. przez Pentor Research International na zamówienie firmy Elpigaz.
– Upowszechnienie wiedzy na temat samochodowych instalacji gazowych jest dla nas niezwykle istotne, dlatego Elpigaz wprowadza szereg rozwiązań i podejmuje działania, mające na celu ich popularyzację. Jednym z nich jest organizowany po raz drugi projekt E-GIFT 2010 (European Gas Independent Fuel Tour) – podsumował spotkanie Grzegorz Jarzyński, prezes Elpigaz.
E-GIFT 2010, czyli European Gas Independent Fuel Tour, to unikatowy projekt promocji LPG jako ekonomicznego i przyjaznego ekologicznie paliwa. Organizatorem E-GIFT 2010 jest Grupa Elpigaz
– wiodący producent instalacji gazowych, zbiorników LPG i ciśnieniowych do samochodów oraz sprężarek powietrza. E-GIFT to połączenie konwoju pojazdów zasilanych gazem płynnym z konferencjami tematycznymi prowadzonymi przez najwyższej klasy ekspertów z kraju i z zagranicy, konkursami i prezentacją najnowszych rozwiązań technologicznych w dziedzinie autogazu.
Trasa tegorocznego Zielonego Konwoju LPG wiedzie z Warszawy, przez Lublin, Kraków, Wrocław (22-24 września 2010), aż do Madrytu, gdzie 28 września rozpocznie się 23. Światowe Forum LPG. W Zielonym Konwoju LPG pojadą zarówno samochody osobowe, dostawcze, jak również ciężarowe i użytkowe, udowadniając, że ekonomiczną i ekologiczną instalację LPG można zamontować niemal w każdym pojeździe.