Emperia i Orlen poszerzają współpracę

Udostępnij artykuł

– Nowy zakres kooperacji dotyczyć może innych kategorii produktowych, a także udziału Tradis w projektach rozwoju sprzedaży Orlen – informuje Emperia. Jak zapowiada Piotr Sznigirewicz, dyrektor biura towarów pozapaliwowych i zarządzania kategoriami PKN Orlen, spółka Tradis nie tylko będzie brała udział w postępowaniach wyboru dostawcy kolejnych kategorii, koncern widzi ją także jako partnera w planowanych przez Orlen projektach rozwoju sprzedaży. – Spółka Tradis jest dla nas rzetelnym i wiarygodnym partnerem handlowym – mówi Piotr Sznigirewicz.

Z kolei Jarosław Wawerski, prezes zarządu Tradis zapewnia, że spółka chce jak najmocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku. – Przewidujemy dalszy rozwój świadczonych przez nas usług i nawiązywanie współpracy z kolejnymi, dużymi sieciami stacji benzynowych w Polsce – mówi Jarosław Wawerski.

Emperia osiągnęła w pierwszym półroczu 2010 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 2,83 mld zł, wyższe o 5,5 proc. i zysk netto w wysokości 32,4 mln zł, wyższy o 2,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Grupa Handlowa Emperia jest jedną z największych i najbardziej aktywnych grup handlowych w Polsce prowadzących handel detaliczny oraz dystrybucję artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych. Emperia jest obecna na polskim rynku od 1990 roku. Swym zasięgiem obejmuje teren całego kraju. Segment dystrybucyjny Grupy Handlowej Emperia skupia spółki: Tradis Sp. z o.o., Ambra Sp. z o.o., DEF Sp. z o.o. Działalność operacyjna spółek dystrybucyjnych została uporządkowana geograficznie bądź funkcjonalnie w ramach ośmiu makroregionów. Łącznie spółki dystrybucyjne Emperii dysponują 73 oddziałami w postaci centrów dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry o łącznej powierzchni ok. 306 tys. m kw.

Opublikowano: 22.09.2010
Aktualizacja: 22.09.2010