Hardmade – nowa marka piwa smakowego

Udostępnij artykuł
Na sklepowych półkach znalazły się trzy warianty crushu piwa i smaków ice tea oraz mocno owocowych lemoniad od Kompanii Piwowarskiej.

Hardmade jest dostępny w całej Polsce w trzech wariantach: Peach Ice Tea Crush, Raspberry Crush i Grapefruit Crush. Z jednej strony jest to zupełnie nowe i innowacyjne połączenie piwa ze smakiem ice tea i lemoniad, a z drugiej strony dobrze znane „evergreeny” – smaki malin, cytrusów i brzoskwiń są jednymi z najbardziej lubianych i popularnych. Efekt to niebanalne, smaczne i bardzo orzeźwiające kombinacje. Hardmade wyróżnia przesłanie – YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO.

– Hardmade powstał dla wszystkich, którzy cenią wolność, swobodę wyboru i niezależność. Takich osób, które chcą doświadczać nowych rzeczy, ale na własnych zasadach, w myśl hasła „You can but you don’t have to”. Hardmade wspiera takie podejście na każdym poziomie – mówi Anna Dzierżek senior brand manager marki Hardmade w Kompanii Piwowarskiej.

Hardmade – w butelkach 400 ml z kapslem twist off – już w połowie marca pojawiło się w sklepach i lokalach gastronomicznych. Wejściu marki na rynek towarzyszy od II połowy kwietnia szeroko zakrojona, nowatorska kampania promocyjna. Oprócz spotu w TV zaplanowano działania w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych oraz współpracę z liderami opinii. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, których wygląd będzie bardzo wyróżnialny na tle kategorii piwa. Dodatkowo planowane są także dedykowane aktywacje dla wybranych lokali.

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.