Marka Lavazza wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych i wraz z partnerem, firmą PepsiCo, wprowadza na rynek dwie nowości: Cappuccino oraz Double Espresso.
Dostępne już w sklepach nowe kawy do spożycia na zimno, łączące smak uznanej włoskiej kawy i najwyższej jakości polskie mleko, produkowane i dystrybuowane są we współpracy z firmą PepsiCo.
Partnerska współpraca pozwoli na zaproponowanie konsumentom zupełnie nowych produktów spożywczych, a tym samym konsekwentne poszerzanie oferty PepsiCo w odpowiedzi na zmieniające się gusta i oczekiwania konsumentów.
Dla wielu Polaków kawa stała się codzienną przyjemnością – rozpoczęcie dnia bez cappuccino, latte, espresso czy americano, nie wyobraża sobie coraz więcej osób. Badanie agencji badawczej Maison & Partners powstałe na zlecenie włoskiej firmy Lavazza wskazuje, że 83 proc. Polaków pije kawę codziennie, a 52 proc. nawet kilka razy w ciągu dnia. Spożycie kawy w Polsce systematycznie rośnie, i choć daleko nam do Skandynawii i Niderlandów, światowych liderów w piciu kawy, statystyczny Polak wypija napar z około 3 kg ziaren kawy rocznie, co w zaokrągleniu odpowiada jednej filiżance dziennie. Najchętniej sięgamy po kawę z mlekiem (57 proc.) bądź słodzoną (22 proc.)[1].
W Polsce partnerem rynkowym Lavazza jest firma PepsiCo, która odpowiedzialna jest za produkcję, dystrybucję i marketing nowych kaw mrożonych. Dzięki sile rynkowej firmy PepsiCo gotowe do spożycia kawy na zimno z segmentu premium pozwolą zachęcić nowe grupy konsumentów do spróbowania kawy w całkowicie nowej odmianie.
– Cieszymy się, że na partnera firma Lavazza wybrała właśnie PepsiCo. Jednym z naszych długofalowych celów jest stałe poszerzanie oferty w obszarze wygodnych do spożycia produktów żywnościowych. Dzięki nowym kawom mrożonym będziemy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby i preferencje konsumentów, zwłaszcza w silnie rozwijającym się segmencie kawy i napojów kawowych – powiedziała Magdalena Grędzicka, Senior Brand Manager w PepsiCo. – We współpracy z włoską marką Lavazza oferujemy polskim konsumentom nowe, gotowe do spożycia na zimno kawy o wyrazistym i aksamitnym smaku – Cappuccino i Double Espresso z odrobiną mleka, które gwarantują doskonałe wrażenia smakowe i znakomite orzeźwienie – dodała Magdalena Grędzicka.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC 2020 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Marka Lavazza może pochwalić się doświadczeniem w wyborze i paleniu ziaren kawy.
– Lavazza to marka z ogromnymi tradycjami, która rozumie potrzeby konsumentów i na nie odpowiada. Jako lider rankingu wiarygodności marek kawy i ikona włoskiego stylu nie może pozwolić sobie na kompromis smakowy – jesteśmy przekonani, że gotowa do spożycia kawa mrożona w dwóch różnych wariantach zadowoli nawet najbardziej wybredne podniebienia. Double Espresso sprawdzi się doskonale jako solidna dawka energii na cały dzień, a wariant Cappuccino będzie świetnym wyborem na czas relaksu – powiedziała Magdalena Grędzicka.
Wariant Cappuccino oferowany jest w puszce o pojemności 250 ml, a wariant Double Espresso z odrobiną mleka w puszce o pojemności 200 ml. Aluminiowe opakowania kawy mrożonej Lavazza w pełni nadają się do recyklingu.
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza dostępne są w dużych sieciach handlowych, sklepach lokalnych, sprzedaży online, a także na wybranych stacjach benzynowych.
Wsparcie marketingowe
Działania promocyjne marki obejmować będą
kampanię w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), z
wykorzystaniem różnorodnych formatów promocji, takich jak wideo, kinografiki,
GIFy i bumpery. Do tego dochodzi współpraca z influencerami oraz specjalnie
zaprojektowane materiały POS w punktach sprzedaży. Osoby korzystające z oferty
wybranych supermarketów stacjonarnych i online będą miały również możliwość bezpłatnego
przetestowania nowych kaw mrożonych Lavazza.
[1] https://docplayer.pl/6514173-Zwyczaje-picia-kawy-zrodlo-badanie-cbos.html
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.