Lekkerland zaopatrza aż 3 tys. stacji

Udostępnij artykuł

W chwili obecnej Lekkerland Polska dostarcza towar do około 3 000 stacji paliw w Polsce. W roku 2009 wysokość sprzedaży do tego kanału wynosiła 635 mln zł.

– Do portfolio Lekkerland należą produkty tytoniowe, słodycze, przekąski, napoje (w tym piwo), produkty non-food, karty telefoniczne oraz doładowania pre-paid.. Lekkerland jest kompleksowym partnerem handlowym i oferuje swoim klientom usługi hurtowe oraz logistyczne, a najcenniejszą usługą świadczoną klientom jest dobór asortymentu najbardziej pasującego do ich wymagań, gwarantując im przez to sukces ekonomiczny. W ofercie dla tych klientów mamy pełen asortyment produktów FMCG. W naszym portfolio, które jest na bieżąco aktualizowane o nowości pojawiające się na rynku, mamy ponad cztery tysiące produktów. Asortyment w sklepach convenience przy stacjach paliw stale się rozszerza. W drugim badaniu Lekkerland Convenience Study przeprowadzonym przez Endowed Chair for Convenience & Marketing w Europejskiej Szkole Biznesowej w Niemczech potwierdzonym zostało, że convenience jest integralną częścią życia europejskiego konsumenta – dodaje przedstawiciel firmy Lekkerland. Badanie pokazało jakie produkty, przy jakich okazjach i gdzie są konsumowane i pite "w drodze".

– Dzięki badaniom rynkowym Lekkerland dysponuje ważnym know-how dotyczącym oczekiwań konsumentów i przekazuje tą wiedzę swoim klientom.Szczególnie ostatnim okresie widoczny jest wzrost sprzedaży produktów żywnościowych (kanapki, hot dogi, kawa), poparte jest to rozwojem kącików kawowych w których oprócz napicia się kawy można zjeść np. hot doga czy świeżą kanapkę – stwierdza Marcin Jarosz.
 

Opublikowano: 16.09.2010
Aktualizacja: 16.09.2010