Decyzję o ogłoszeniu przetargu podjęła Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A., właściciel 100 proc. akcji TPPK S.A.. Jak wypowiadał się wcześniej Pan Andrzej Saja Prezes Zarządu PART SA, celem spółki na najbliższe lata jest skupienie się na głównej działalności biznesowej przedsiębiorstwa, jaką są szkolenia i działania konsultingowe w dziedzinie nowoczesnego podejścia do promocji turystyki.
– Projekt zbudowania sieci restauracji Leśne Runo został zrealizowany, przynajmniej w założeniach jakie stawiała sobie za cel PART SA , rozpoczynając go w 2000 roku – dodaje prezes TPPK S.A.
– Oczywiście, zakup TPPK to bezpieczna inwestycja, a dowodem tego są dodatnie wyniki finansowe z ostatnich lat. Nie sądzę, aby gastronomii przydrożnej groziło jakieś niebezpieczeństwo – ludzie nie przestaną przecież jeździć samochodami, a budowa nowych dróg jeszcze bardziej spopularyzuje ten sposób przemieszczania się. Przy tak dobrze wyrobionej marce, smacznym jedzeniu i dostępnych cenach, a także nowych zamierzeniach inwestycyjnych w rozwój sieci, spokojny jestem o odpowiedni zwrot z inwestycji na zakup sieci Leśne Runo. Kuchnia polska, z której dania serwujemy, dalej będzie najbardziej lubianym rodzajem dań w naszym kraju, a unikanie przez coraz większą grupę osób jedzenia typu fast – food przysporzy nam jeszcze liczniejszego grona klientów – informuje Hubert Wiktorowski.