Muzyka w lokalach – legalnie i przystępnie

Udostępnij artykuł

– Posiadamy szeroki wybór nurtów muzycznych, które pomogą w podniesieniu efektywności sprzedaży oraz wprowadzą unikalny klimat do Ich lokali – mówi Alexandra Potrykus, dyrektor ds. sprzedaży Mood Media w Polsce.

"Ear Candy" zawiera kompozycję twórców oraz producentów, którzy na co dzień pracują z takimi gwiazdami jak Mariah Carey, Rihanna, Beyonce, Justin Timberlake i wieloma innymi. Korzystając z tego katalogu nie trzeba odprowadzać jakichkolwiek składek na poczet organizacji praw autorskich. Tantiemy zostaną pobrane bezpośrednio przez Mood Media, a ich koszt będzie niższy o ok. 40-60 proc. od standardowych opłat na rzecz organizacji praw autorskich.

Mood Media Corporation (TSX:MM) jest największą na świecie firmą specjalizującą się w marketingu sensorycznym. Grupa współpracuje z ponad 650 markami na całym świecie, m.in. ze specjalistami handlu detalicznego, supermarketami, bankami i hotelami. Firma obsługuje ponad 170 000 lokalizacji w 37 krajach w Europie, Australii, Ameryce Północnej i Azji. Głównymi klientami Mood Media Corporation na świecie są: Niketown, HMV, Volkswagen, H&M, Hilton, ING, Marks & Spencer, Giraffe i O2, w Polsce MM współpracuje z Orsay, Accor Orbis, Mango, Aldo, Mexx, Statoil, Leclerc, Elea i wieloma innymi.

Opublikowano: 30.09.2010
Aktualizacja: 30.09.2010