Netto w miejsce Tesco w kolejnych lokalizacjach i z nowymi rozwiązaniami

Udostępnij artykuł
Ponad 150 sklepów otwartych do końca roku – to coraz bliższy do osiągnięcia cel sieci Netto, która kontynuuje realizację ambitnego planu konwersji sklepów przejętych po Tesco. W bezpośrednim sąsiedztwie dwóch z dziewięciu nowo otwartych placówek działają stacje paliw.

Należy jednak podkreślić, że przy żadnym z otwartych w ostatnim czasie sklepów przejętych po Tesco nie funkcjonuje przymarketowa stacja paliw. Przypomnijmy, że przed decyzją o sprzedaży sieci sklepów, Tesco w Polsce na koniec 2019 roku dysponowało także siecią 29 przymarketowych stacji paliw.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni Netoo otworzyło dziewięć nowych placówek. Duńska sieć rozwija także infrastrukturę konwertowanych sklepów: cztery nowo otwarte placówki posiadają strefę kas samoobsługowych. W ciągu najbliższego półrocza kasy samoobsługowe pojawią się w około 50 sklepach przejętych po Tesco.

12 sierpnia przy ul. Kopcińskiego 31D w Łodzi, w miejscu dawnego marketu Tesco, otworzyło się już 12. Netto w mieście.Łódźpozostaje tym samym trzecim miastem w Polsce pod względem liczby sklepów Netto, wyprzedzona tylko przez Poznań (15 sklepów) oraz kolebkę sieci w naszym kraju – Szczecin (25 sklepów). Market Netto w przy ul. Kopcińskiego w Łodzi znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Amic Energy.

W Chełmży i Złotowie Netto miało dotychczas po jednym sklepie, od teraz jest ich więcej.
W Chełmży duńska sieć jest obecna nie tylko przy ul. Sikorskiego 36A, ale także przy ul. Chełmińskie Przedmieście 9-11, a więc po obu stronach chełmżyńskiego Rynku. Netto przy Chłmińskim Przedmieściu, które zastąpiło w tej lokalizacji sklep Tesco, z jednej strony graniczy z samoobsługową myjnią bezdotykową, z drugiej zaś – po przeciwnej stronie drogi – ze stacją paliw Orlen.

W Złotowie do sklepu przy ul. Kolejowej 9a dołączył nowy, zlokalizowany przy ul. Moniuszki 10 – oba z nich zlokalizowane są w centralnej części miasta.

W ostatnich tygodniach Netto debiutowało w kolejnych miejscowościach w woj. mazowieckim, kujawsko – pomorskim, świętokrzyskim i małopolskim, umacniając swoją pozycję w tych częściach kraju. Mowa o Nasielsku, Radomiu, Łącku, Kazimierzy Wielkiej i Ciechocinku. Tym samym zasięg sieci rośnie i staje się coraz bardziej równomierny.

– Transformacja sklepów Tesco do Netto pozwala nam w krótkim czasie zwiększyć skalę naszego działania. Jesteśmy przekonani, że koncept Netto przyciągnie byłych klientów Tesco i zatrzyma ich na stałe. Netto to format inny od Tesco, ale ma wiele do zaoferowania. Tym, co wyróżnia Netto na rynku, jest szeroka oferta, konkurencyjne ceny, szereg cotygodniowych promocji i rzeczywisty komfort robienia zakupów w naszych placówkach – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny w Netto Polska.

W nowopowstałych sklepach w Łodzi, Radomiu, Złotowie i Raciborzu można szybko
i wygodnie zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych.

– Kasy samoobsługowe to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, które uzupełniają pakiet rozwiązań przekładających się na pozytywne doświadczenia zakupowe.Jak dotąd takie kasy zainstalowaliśmy w około 10 sklepach, ale w ciągu najbliższych sześciu miesięcy rozwiązanie będzie dostępne w 50 sklepach przejętych po sieci Tesco. Kasy samoobsługowe zdecydowanie przyjęły się na rynku, z pewnością będą miały pozytywny odbiór również w sklepach Netto – komentuje Krzysztof Kamiński

Wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta otwarciowa obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50 proc.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem bio, a także produkty ze strefy „To Go” obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC-LIPIEC 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 19.08.2021
Aktualizacja: 19.08.2021