Nowa kampania na stacjach Shell

Udostępnij artykuł

Shell wdraża na swoje stacje w Polsce kampanię Shell Café 3.0, która polega na dostosowaniu oferty sprzedażowej do cyklów dnia. W ten sposób firma chce zapewnić jeszcze bardziej dopasowaną ofertę. Akcja będzie trwała do końca kwietnia.

shell cafe

Shell Café jest konceptem kawiarniano-gastronomicznym wprowadzonym w sierpniu 2021 r. Zmianą dla klientów było wprowadzenie dwóch mieszanek stworzonych we współpracy z cenionymi roastmasterami oraz obsługa baristów na stacjach. Shell Café 2.0 oznaczało testowanie modelu standalone. Pierwsza kawiarnia Shell poza stacją paliw została otwarta w lipcu minionego roku w Warszawie przy ul. Karolkowej 30. Teraz przyszedł czas na wprowadzenie Shell Café 3.0.

Co to oznacza w praktyce?

Przez najbliższe trzy miesiące propozycje konceptu Shell Café zostaną zmodyfikowane w oparciu o specjalne oferty: śniadaniową, lunchową, popołudniową i wieczorną. Przewidując popyt na dane kategorie, firma będzie dbała, aby w tych godzinach produkty były świeżo przygotowane.

– Klienci stacji Shell zawsze mogą liczyć na bardzo atrakcyjne oferty. Chcemy łączyć nasz wyróżnik, czyli wysoką jakość produktów z korzystnymi cenami. Warto korzystać z aplikacji Shell ClubSmart, gdyż na członków klubu czekają wspaniałe oferty punktowe. Stawiając na oferty dopasowane do cyklu dnia, nasi klienci będą mieć pewność, że serwowane im produkty zostały przygotowane krótko przed podaniem, a kawa Shell Cafe nieustannie zachwyca smakiem i aromatem – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility, członkini zarządu Shell Polska.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2022 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Stacja Benzynowa & Convenience Store

Kawa używana na Mistrzostwach Świata Baristów od teraz na stacjach Shell

Na stacjach Shell, początkowo w formie testu od marca, w ofercie znajdzie się limitowana edycja kaw speciality. Jest to kawa o bardzo wysokiej punktacji – powyżej 80 punktów w 100-punktowej skali SCA (Special Coffe Association).

– Mieszanka kaw speciality będzie udostępniona we wszystkich naszych punktach. Będzie to bardzo duży wyróżnik nie tylko w segmencie stacji paliw, ale nawet w biznesie kawiarnianym. W Warszawie jest niewiele punktów, które oferują kawę speciality, dlatego cieszę się, że jako Shell możemy wieść prym w tej dziedzinie – zauważa Mikołaj Pawlak, dyrektor kategorii Shell Café w Shell Polska.

Oferta śniadaniowa na stacjach Shell będzie serwowana w godzinach 5:00-11:00. Oferta lunchowa pojawi się między 11:00 a 15:00, oferta popołudniowa między 15:00 a 17:00, a oferta wieczorna od 17:00 do 20:00. Ze szczegółami oferty będzie można zapoznać się m.in. na stacjach Shell.

źródło: Shell Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.