Nowa usługa dla klientów sieci Żabka

Od 15 lipca br. klienci Żabki mogą skorzystać z usługi „Zostaw paczkę w Żabce”. Odpowiada ona na potrzeby lokalnych klientów, którzy nie mają czasu, bądź nie chcą umawiać się z odbiorcą paczki w domu.

Wystarczy uzupełnić numer telefonu i adres e-mail na stronie www.paczki.zabka.pl. Nie jest wymagane oznaczenie przesyłki etykietą adresową. Wystarczy odręcznie napisać na paczce jej numer i pozostawić przesyłkę w wybranym sklepie Żabka, z którego odbierze ją inny klient. Paczkę można odebrać w dogodnych dla siebie godzinach, podobnie jak każdą inną przesyłkę, podając kod odbioru. Promocyjna cena usługi to tylko 0,99 zł. Żabka to pierwsza sieć sklepów w Polsce, która umożliwia taką usługę klientom indywidualnym.

Sieć Żabka cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, którzy odwiedzają jej sklepy już nie tylko po to, aby zrobić szybkie zakupy. W sklepach sieci załatwiają codzienne sprawy – opłacają rachunki, nadają lub odbierają paczki. Również korzystają z usługi „Zamów i odbierz”, czy przychodzą coś zjeść lub napić się świeżo parzonej kawy. „Zostaw paczkę w Żabce” to kolejna usługa mająca na celu ułatwienie klientom życia, zgodnie z założeniami modern convenience.

– Wszelkie dodatkowe usługi, ułatwiające klientom codzienne życie są bardzo popularne również w prowadzonej przeze mnie Żabce. Cieszę się zatem, że sieć wprowadza kolejne rozwiązanie, dzięki któremu, klienci przy okazji zakupów będą mogli zostawić lub odebrać paczkę z tego samego sklepu w ramach nowej usługi – komentuje Norbert Kruk, franczyzobiorca sieci Żabka z Poznania.

Założenia usługi „Zostaw paczkę w Żabce” są bardzo proste. Nie trzeba drukować etykiet, wystarczy oznaczyć odręcznie paczkę odpowiednim numerem przesyłki i pozostawić ją w wybranym sklepie. Odbiorca ma 2 dni na zgłoszenie się po przesyłkę, którą odbiera z tego samego sklepu, w którym została nadana, podając sprzedawcy kod odbioru. Istnieje również możliwość nadania przesyłki za pobraniem, w tym przypadku jej wartość nie może przekroczyć 1000 zł.

Operatorem technologicznym usługi jest Pointpack, integrator sieci handlowych i firm kurierskich, który buduje rozwiązania IT. Umożliwia także kooperantom tworzenie dodatkowych usług w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

– „Zostaw paczkę w Żabce” to przykład kolejnej usługi, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, a także lokalnych mieszkańców, i małych okolicznych firm. Nowe rozwiązanie może okazać się bardzo korzystne dla osób korzystających z portali aukcyjnych lub platform zakupowych, w których następuje bezpośredni odbiór zakupów od sprzedawcy. Dzięki tej usłudze nie będzie już konieczności spotkania się osobiście i umawiania się w konkretnym terminie. W ten sposób łatwo przekazać sobie wzajemnie określone produkty – mówi Paulina Żmijowska, kierownik ds. marketingu&PR Pointpack.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC-LIPIEC 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.