Nowy energetyk pojawi się na stacjach paliw

Udostępnij artykuł

– Dzięki nowej wersji opakowania chcemy podkreślić atrybuty Tigera – aktualnego lidera rynku. Prestiżowe, eleganckie opakowanie podkreśla najlepszą, uznaną jakość napoju, jego aspiracyjność i moc. Liczymy, że Tiger Black szybko zdobędzie uznanie naszych wiernych konsumentów  – mówi Sebastian Pender, Junior Brand Manager marki Tiger.

Tiger Black Energy Drink oferowany jest w puszcze o pojemności 250 ml, a sugerowana cena dla właścicieli stacji to 3,5 zł za opakowanie.

Badnia firmy Nielsen przeprowadzone za rok 2009, wykazały, że udział stacji benzynowych w sprzedaży napojów energetycznych jest najwyższy, jeżeli chodzi o napoje liczone łącznie. W tym kanale sprzedaży w kategorii napoje, zaraz za napojami energetycznymi znajduje się Ice Tea z wynikiem 8,8 proc, za nią z nieweilką stratą plasują się napoje gazowane – 5,1 proc., i odpowednio za nimi woda mineralna – 2,1 proc. udziału w sprzedaży na stacjach i na końcu znajdują się soki owocowe z wynikiem 1,8 proc.

Napoje energetyczne sprzedają się niewiele lepiej na stacjach sieciowych (4,9 proc.) niż na stacjach niezależnych (4,0 proc.). Jeżeli chodzi o inne napoje na stacjach sieciowych to odpowednio sprzedają się: napoje gazowane, soki owocowe, woda mineralna a na ostatnim miejscu możemy znaleźć Ice Tea. Podobnie sytuacja wygląda na stacjach niezależnych z tą jednak różnicą, iż na pierwszym miejscu w sprzedaży napojów znajdują się napoje gazowane, a kolejne miejsca wyglądają tak samo jak na stacjach sieciowych.

Opublikowano: 20.09.2010
Aktualizacja: 20.09.2010