Shell zmodernizował stację przy ulicy Stojałowskiego w Krakowie, nadając jej nowy testowy format premium, łącząc funkcjonalność kawiarni Shell Café z podstawową ofertą stacji. Na klientów czeka poszerzona oferta kawiarniano-gastronomiczna. W menu oprócz standardowych produktów znajdują się takie pozycje jak świeże ciasta, neapolitańska pizza czy kawa prosto z profesjonalnego ekspresu ciśnieniowego.
Przestrzeń stacji została zaprojektowana na wzór wnętrza wolnostojącej kawiarni Shell Café przy ulicy Karolkowej w Warszawie. Wnętrze krakowskiej kawiarni łączy w sobie paletę nowoczesnych barw z drewnianymi elementami. W nowo otwartej przestrzeni można wypić kawę i odpocząć na kanapie i fotelach przy kawowych stolikach. Na życzenie klientów gorące napoje przygotowywane są w ceramicznych filiżankach, a dania serwowane na porcelanie. Wspomniane elementy podnoszą obiekt do kategorii premium.
Co w ofercie?
Koncept Shell Café proponuje bogatą ofertę kawowo-gastronomiczną. Główną pozycję w menu nowego formatu zajmuje wysokiej jakości autorska kawa speciality, która wyróżnia się bardzo wysokim wynikiem w 100-punktowej skali SCA (Special Coffe Association). Tego rodzaju kawy, wykorzystywane w mistrzostwach kawowych na świecie, wyróżniają się ponadprzeciętnym profilem sensorycznym, powyżej 80 punktów. Kawa speciality sprzedawana na Shell ma ok. 82-87 punktów. Dla prawdziwych smakoszy kawowych Shell proponuje alternatywne rodzaje parzenia kaw (ekspres przelewowy lub kolbowy). Z kolei dla klientów ceniących sobie czas, ale jednocześnie pragnących zatrzymać się po jakościowy napój i ruszyć w dalszą podróż, przygotowano samoobsługowe ekspresy z autorską kawą i herbatą premium.
Oprócz selekcji wysokiej jakości kaw, goście stacji znajdą w menu również szeroką ofertę przekąsek. Zaczynając od słodkości przygotowanych na zamówienie przez lokalne, rzemieślnicze cukiernie (mini tarty, ciasta, słodkie wypiekane przekąski) po pełnowartościowe dania np. wyrabianą na miejscu włoską pizzę z tradycyjnym akcentem w postaci regionalnych dodatków. Poza wyróżnionymi nowościami w ofercie klienci stacji znajdą standardowe produkty spożywcze dostępne w asortymencie każdej stacji Shell.
LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2023
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Nowe technologie smart w kawiarni
Bogata oferta gastronomiczno-kawowa to niejedyne wyróżniki stacji. W ramach modernizacji miejsca wprowadzono liczne nowości technologiczne takie jak automatyczna herbaciarka do herbaty premium, cyfrowy cennik LCD czy nowoczesna linia urządzeń chłodniczych w ramach której testowany jest nowy sposób ekspozycji mrożonych produktów. W codziennych obowiązkach pracowników wspiera zestaw słuchawek nagłownych zintegrowanych z ekspresami do kawy. W trybie online dostarczają one natychmiastowo informacji na temat ewentualnych uszkodzeń urządzenia lub braku ziaren kawy.
W Shell nie boimy się testować nowych koncepcji i sięgać po innowacyjne rozwiązania. Odkąd nasz koncept kawiarniano-gastronomiczny Shell Café odniósł duży sukces, postanowiliśmy przetestować zupełnie nowy format na krakowskiej stacji. Nowy układ sali sprzedażowej, odświeżona strefa kawiarniana, rozbudowa oferty jedzeniowo-kawowej premium to tylko nieliczne zmiany, które wprowadziliśmy. Pracownicy kawiarni korzystają także z technologii smart wspomagających ich w codziennej pracy. Mamy nadzieje, że ten testowy format sprawdzi się w pełni i w niedalekiej przyszłości kawiarnie premium Shell Café będą pojawiać się coraz częściej na naszych stacjach – mówi Marcin Jaczyński, dyrektor biznesu pozapaliwowego Shell Polska
Shell Café 3.0
Dla osób, które nie będą miały okazji odwiedzić stacji premium w Krakowie, Shell proponuje ciekawą alternatywę. Do końca kwietnia we wszystkich punktach Shell w całej Polsce trwa kampania Shell Café 3.0 polegająca na dostosowaniu oferty sprzedażowej do cyklów dnia. W ramach trwającej akcji klienci mają okazję skorzystać z limitowanych propozycji gastronomicznych w postaci świeżych produktów i nowych mieszanek kawowych w atrakcyjnych cenach. Członkowie programu lojalnościowego Shell ClubSmart z kolei mogą skorzystać z przygotowanej dla nich oferty 3+1, w ramach której po zakupie trzech produktów czwarty otrzymają gratis.
źródło: Shell Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.