Nowy napój na stacjach paliw

Udostępnij artykuł

– W założeniu chcieliśmy stworzyć nową jakość w segmencie produktów energetyzujących, dostarczyć konsumentom energię, siłę i koncentrację, w małym zakręcanym opakowaniu, opartą nie na działaniu cukru i kofeiny, a na nowoczesnych substancjach aktywizujących, pozwalających na znaczne wydłużenie efektywności i skuteczności działania produktu nawet do 5 godzin, nie tylko poprzez dostarczenie energii, ale także poprawę zdolności kognitywnych, czy procesów przemiany materii. Inne tradycyjne napoje energetyczne oraz ich zminiaturyzowane shoty pojawiające się na naszym rynku nie posiadają takich właściwości. Wszystkie zresztą opierają się na cukrze, podobnej bazie, nieznacznie różniąc się tylko smakiem czy zawartością kofeiny. Nasz napój energetyczny dla odróżnienia ma smak limonki, nie zawiera cukru i co ważne ma tylko 3 kalorie. To naprawdę innowacyjny produkt jakiego jeszcze polscy konsumenci nie mieli okazji doświadczyć. W naszej strategii marketingowej wskazujemy na istniejące różnice pomiędzy klasycznymi napojami energetycznymi a naszym energy shot-em, szczególnie w zakresie długości i skuteczności działania produktu. Jesteśmy silnie ukierunkowani na odniesienie sukcesu, którym będzie osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku w przyszłym roku i organiczny wzrost w latach następnych, także na innych rynkach europejskich. 5power jest już dystrybuowany i sprzedawany w Polsce w innowacyjnej formie, oprócz tradycyjnych opakowań pojedynczych w sześciopakach w bardzo atrakcyjnych i eksponujących walory produktu szatach graficznych. Dużą wagę przywiązujemy do właściwej ekspozycji „5power’a” w miejscu sprzedaży (POS), inwestujemy w nowoczesne rozwiązania takie jak stojaki, zawieszki, ekspozytory, które sprzyjają polepszeniu wyników sprzedażowych. Wysoka jakość opakowań oraz samego produktu (jego składniki importowane są od światowych liderów w produkcji aminokwasów np. Kyowa Hakko Bio z Japonii), stała kontrola jakości na każdym etapie produkcji, w połączeniu z ceną i wysokonakładowymi działaniami reklamowymi gwarantują uplasowanie się produktu w kategorii Premium. Jestem przekonany, że już niedługo wiele osób potrzebujących od czasu do czasu dodania sobie energii, dotychczas nie mając alternatywy dla wyboru pomiędzy kawą a zwyczajnym napojem energetycznym, będzie decydować się na 5power’a. Gdy już raz poznają jego działanie z pewnością sięgną po niego ponownie i będą to robić w przyszłości, która jak pokazuje doświadczenie innych krajów, należy do prawdziwych napojów energetyzujących nowej generacji.

Opublikowano: 24.09.2010
Aktualizacja: 24.09.2010