– Większość restauracji sieci Leśne Runo położonych jest w północnej Polsce, przy drogach dojazdowych nad morze i jeziora (drogi krajowe nr 1,7,10,15,25). Z tego względu wakacje to okres wzmożonego ruchu turystycznego w naszych lokalach – zarówno podróżujących rodzin jak i grup zorganizowanych. Przygotowaliśmy się na okres wakacyjny, m.in. poprzez dodanie do menu zestawów dziecięcych czy też wprowadzenie wiosną programu lojalnościowego, czym mamy nadzieję zdobyć nowych, stałych klientów na cały rok – informuje Tomasz Sztylko.
– Na finansowe podsumowanie jest jeszcze za wcześnie, ale patrząc na obroty jakie osiągały restauracje w sezonie wakacyjnym o dobry wynik finansowy możemy być spokojni – dodaje.
Sieć restauracji Leśne Runo otworzyła w 2010 roku trzy nowe restauracje – w miejscowości Stopka przy drodze krajowej nr 25, stacja marki PKN Orlen, w Nowej Dębie, przy drodze krajowej nr 9 stacja marki Statoil oraz we Frydrychowie, przy drodze krajowej nr 15, stacja marki PKN Orlen.
Sieć restauracji przydrożnych „Leśne Runo” należy do powstałego z inicjatywy Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S.A. – Towarzystwa Przyjaciół Polskiej Kuchni S.A., które powstało w roku 2000.
Celem działalności Spółki jest stworzenie i rozwinięcie w naszym kraju sieci restauracji "Leśne Runo", oferującej tradycyjne dania polskiej kuchni i mogącej skutecznie konkurować z zachodnimi sieciami gastronomicznymi typu „fast-food”.