Spółka Orlen Oil, która od początku istnienia związana jest z Krakowem, będzie od początku sezonu 2021/2022 sponsorem strategicznym 13-krotnego mistrza Polski. Logotyp Orlen Oil wraz z marką olejów motoryzacyjnych Platinum zostanie wyeksponowany w centralnej części trykotów meczowych, a także na bandach reklamowych Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana w Krakowie oraz na materiałach marketingowych Klubu.
Nawiązana współpraca oznacza dla Wisły Kraków nowe możliwości rozwojowe i pozyskanie Partnera rozumiejącego potrzeby lokalnej społeczności. Z kolei dla Orlen Oil to wzmocnienie rozpoznawalności marki, realne wsparcie działań biznesowych, a także zaangażowanie w rozwój najmłodszych sportowców.
– Każdy projekt sponsoringowy, w który się angażujemy, musi przekładać się realnie na wzrost wartości marki i wspierać nasz biznes. Jednocześnie w całej Grupie Orlen przykładamy dużą wagę do inicjatyw, które odpowiadają na potrzeby lokalnej społeczności. Orlen Oil to spółka zakorzeniona w Krakowie i wsparcie klubu piłkarskiego w tym mieście uzupełnia prowadzone działania sponsoringowe. Wypracowane warunki gwarantują znaczący zwrot z zaangażowanego kapitału, co korzystnie przełoży się na sprzedaż, a co za tym idzie wyniki finansowe spółki. W ramach współpracy mocny akcent położono też na rozwój procesu szkoleniowego uzdolnionej młodzieży i zaplecza treningowego. W ten sposób umożliwimy najmłodszym zawodnikom dalszy rozwój pod kątem ewentualnego wejścia do profesjonalnego sportu, a może nawet reprezentacji narodowej – mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.
Należąca do Grupy Orlen, Spółka Orlen Oil to producent i dystrybutor środków smarnych dla motoryzacji, rolnictwa i przemysłu, a także płynów eksploatacyjnych oraz płynów do dezynfekcji. Marka postanowiła rozszerzyć swoje działania związane ze wsparciem lokalnej społeczności i zaangażować się we wsparcie futbolu pod Wawelem. Ważnym elementem umowy jest pomoc w rozwoju młodych talentów Białej Gwiazdy poprzez sponsoring drużyn młodzieżowych funkcjonujących w ramach Akademii Piłkarskiej Wisły, a to oznacza wsparcie dla około 250 zawodniczek i zawodników trenujących 11 drużynach w kategoriach wiekowych od U-7 do U-18. Zaangażowanie wielu osób, w tym Jakuba Błaszczykowskiego, w połączeniu z bogatą tradycją szkolenia w Wiśle Kraków sprawiło, że od tego czasu wychowanie młodych piłkarzy weszło w nowy etap. Głównym założeniem Akademii jest usystematyzowanie treningu piłkarskiego oraz zapewnienie jakościowego szkolenia na każdym szczeblu.
Wisła Kraków i Orlen Oil wypracowały bardzo korzystne warunki współpracy, które zostaną zainaugurowane wraz ze startem sezonu 2021/2022. Logotypy korporacyjne krakowskiej spółki oraz znaki towarowe marki olejowej pojawią się w centralnych miejscach koszulek meczowych pierwszej drużyny. Znaki Sponsora zostaną również umieszczone na pozostałych ubiorach sztabu szkoleniowego oraz młodszych drużyn wchodzących w skład Akademii Piłkarskiej. Dodatkowo oznaczenie Sponsora pojawi się na bandach statycznych oraz LED ustawionych wokół murawy boiska, w przestrzeniach między trybunami i na ławkach rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie oraz w bazie treningowej zlokalizowanej w Myślenicach. Dodatkowe logotypy pojawią się również na autokarze klubowym oraz we wszelkich oficjalnych materiałach marketingowych klubu. W ramach podpisanej umowy do Rady Nadzorczej Białej Gwiazdy zostanie powołany nowy członek wskazany przez Orlen Oil. To ustalony element wspólnych negocjacji, udowadniający, że przedstawiciel Sponsora również będzie obecny podczas wszystkich istotnych decyzji podejmowanych w klubie w najbliższej przyszłości.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– KWIECIEŃ-MAJ 2021 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.