Pandemia wpływa na rozwój produktów Hochland

Mijające miesiące postawiły sektor spożywczy w wyjątkowej sytuacji. Dla konsumenta w czasach kryzysowych bardzo ważne jest zaufanie do marki, do jakości produktu. Produktom dostępnym w ofercie Hochland Polacy ufają. Każdy kryzys to zawsze szansa dla tych, którzy się nie boją ryzyka.

Szybka adaptacja do nowych warunków, oczekiwań konsumentów i klientów to klucz. Polacy jedzą więcej warzyw, więcej suplementów, dbają o dietę. Hochland jest na fali tych trendów, tworzy sery z przeróżnymi dodatkami roślinnymi oraz oferuje żywność funkcjonalną, która łączy cechy tradycyjnej żywności z dodatkowymi korzyściami, takimi jak wspomaganie odchudzania, lepsze trawienie, lepsze samopoczucie, przeciwdziałanie cukrzycy.

Puszyste serki twarogowe Almette bez laktozy wprowadzone na rynek w marcu tego roku to propozycja dla osób, które ze względu na nietolerancję laktozy do niedawna unikały mleka i jego przetworów. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, że problemy z efektywnym trawieniem tego dwucukru ma od 15 do 30 proc. Polaków. Ten typ nietolerancji pokarmowej rzadko jest wrodzony – najczęściej pojawia się z upływem czasu. Choć nie można jej wyleczyć, to przy wyborze odpowiednich produktów, nie oznacza ona konieczności rezygnacji z ulubionych smaków.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Z kolei start sprzedaży linii Hochland Naturalnie, że pyszny! w kubkach, to odpowiedź na oczekiwania konsumentów oraz zmieniające się trendy rynkowe. Dostępny jest w pięciu wariantach smakowych – ze śmietanką, Gouda, Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Maasdamer, Emmentaler. Opakowanie wyróżnia się oryginalnym designem i naturalną w dotyku teksturą. Konsumenci oczekują pysznych produktów oferujących pełnię smaku, jednocześnie coraz uważniej czytają etykiety i poszukują na półce sklepowej produktów o prostym składzie, z naturalnych składników.

70 proc. dorosłych Polaków ma nadwagę bądź otyłość. W związku z tym ważne jest, żeby jedzenie dostarczało nie tylko przyjemności i kalorii, ale także trzymało nasze zdrowie w ryzach. Podstawą piramidy zdrowego żywienia jest oczywiście aktywność fizyczna, ale prawidłowa kompozycja produktów spożywczych jest równie istotna. Codzienna dawka serów dla zbilansowania naszej diety na pewno przyda się. Sery wpływają znakomicie na sprawne funkcjonowanie organizmu, przyczyniają się do poprawy kondycji skóry, wspomagają przemianę materii oraz poprawiają humor i poziom energii. Ponadto sery uzupełniają dietę o aminokwasy, które są niezbędne do osiągnięcia dobrej sylwetki ciała oraz dodają organizmowi witaminę A, B1, B2, B3, B6, B12, D, E i K. Sery są również istotnym źródłem składników mineralnych, takich jak: wapń, fosfor, sód, potas oraz magnez – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.