– Chociaż Towarzystwo Przyjaciół Polskiej Kuchni S.A., operator sieci restauracji, jest perspektywiczną i przynoszącą zyski spółką należącą do PART S.A., to gastronomia sieciowa nie wiąże się bezpośrednio z misją Agencji, jaką jest wspieranie i promocja nowoczesnego podejścia do rozwoju turystyki, opartego na pięciu obszarach priorytetowych (kreacja produktów turystycznych, zasoby ludzkie, wsparcie marketingowe, rozwój przestrzeni turystycznej oraz wsparcie instytucjonalne), stanowiących jednocześnie fundament działania Spółki – dodaje prezes Agencji Rozwoju.
– Do końca miesiąca zostanie ogłoszony oficjalny przetarg na zakup Towarzystwa Przyjaciół Polskiej Kuchni S.A.. Trudno obecnie wskazać najbardziej prawdopodobną grupę podmiotów gospodarczych, z której wywodzić może się potencjalny nabywca sieci. Ogłoszenie przetargu z pewnością zainteresuje branżę gastronomiczną. Jednak doskonałe zorganizowanie sieci, jej struktura, sprawdzone mechanizmy pracy, wreszcie dodatni bilans działalności, z łatwością pozwolą wejść w branżę gastronomiczną podmiotom do tej pory z nią nie związanym. Sprzedajemy bowiem spółkę, która od dziesięciu lat sprawnie funkcjonuje, zatrudnia wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników na każdym stanowisku, wreszcie spółkę, która ma jasne perspektywy dalszego rozwoju. Jeżeli więc ktoś myślał o szybkim i bezpiecznym zaistnieniu w branży gastronomicznej – nasza oferta jest dla niego pod każdym względem interesująca – informuje Andrzej Saja.