Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia.
W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe. Kampania o charakterze 360 stopni, niezmiennie od 3 lat, przynosi marce niebywałe efekty w postaci ponad 20 proc. dynamiki sprzedaży w ostatnich miesiącach roku rok do roku.
Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa wystartowała 28 listopada br. i potrwa do 27 grudnia. Reklamę emitowaną na antenach największych stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) wspierają działania w punktach dystrybucji.
Jak zwykle na święta Oranżada Hellena w butelkach 1,25L opatrzona jest etykietą ze świątecznym motywem. W tym roku marka oferuje nowość w postaci kolorowych, mocno brandingowych zgrzewek z funkcjonalną rączką. Uchwyt umożliwia wygodniejsze zakupy i tym samym daje szansę na zwiększenie koszyka zakupowego konsumentów.
Uwagę konsumentów w punktach sprzedaży przykuwa wyjątkowa multiekspozycja z ruchomym pociągiem na szczycie. Motyw pojazdu wykorzystano także w spójnych wizerunkowo z reklamą standach przygotowanych w dwóch odsłonach – wersji standard i wersji premium. Pierwsze dedykowane są mniejszym placówkom, drugie – dużym halom handlowych. Dodatkowo w sklepach wiszą świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem. W mniejszych punktach dystrybucji uwagę zwracają „potykacze” z postacią oranżadowego Mikołaja.
Adaptację kreacji na potrzeby kampanii świątecznej Oranżady Hellena wykonała agencja Grandes Kochonos’. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.