Polskie Jadło na stacjach Lotos

Udostępnij artykuł

Już w najbliższym czasie klienci stacji Lotos będą mogli skorzystać z nowej "formuły" pierogowego kubka, mieszczącego w sobie 12 znakomitych gorących pierogów. Zarówno krótki (1,5 minuty) czas oczekiwania na porcję, jak i pełna dowolność wyboru asortymentowego przez klienta (spośród 5 rodzajów pierogów) stwarza zupełnie nową, ciekawą i bardzo smaczną propozycję. Sposób podania pierogów, tj. opakowanie w formie ekologicznego kartonowego kubka mieszczącego się w uchwytach na napoje oraz drewniany widelczyk dodawany do każdej porcji umożliwia ich konsumpcję również podczas jazdy. Tak podawane pierogi zachowują odpowiednią temperaturę przez 8–10 minut. Oferowane do sprzedaży pierogi wytwarzane są na podstawie tradycyjnych, stosowanych przez Polskie Jadło receptur.

– Zarówno opracowanie technologii wytwarzania, jak i serwowania pierogowego kubka odbywało się przy ścisłej współpracy z naszym partnerem, firmą Lotos Paliwa. Prawdziwe wyzwanie stanowiły dwa podstawowe dla tego projektu parametry: Szybkość wydania porcji z zachowaniem znakomitej jakości oraz opracowanie optymalnego opakowania, gwarantującego utrzymanie odpowiedniej temperatury i umożliwiającego wygodną i bezpieczną konsumpcję produktu w samochodzie  – powiedział Tomasz Górzyński, dyrektor odpowiedzialny w spółce Polskie Jadło za technologię i wdrażanie projektu.

– W moim przekonaniu projekt pierogowego kubka ma wszelkie szanse na odniesienie pełnego sukcesu, ponieważ łączy w sobie parę czynników determinujących o jego powodzeniu. Pozostawia potencjalnemu klientowi kwestię dowolności wyboru asortymentu, a co za tym idzie, tworzenie indywidualnych kompozycji smakowych przy zachowaniu zawsze tej samej ceny i jakości. Olbrzymie znaczenie ma również krótki czas oczekiwania na gotowe danie, wysokie walory smakowe oraz zastosowanie praktycznego i równocześnie ekologicznego opakowania w formie kubka, dającego możliwość konsumpcji zarówno na miejscu, jak i w samochodzie – powiedział Jan Kościuszko, Prezes spółki Polskie Jadło S.A.

– Wyraźne ożywienie, którego jesteśmy świadkami w segmencie "szybkiej konsumpcji", wynikające z coraz większej dynamizacji życia w sposób wyraźny wskazuje kierunki rozwoju firmy. Wdrożenie projektu pierogowego kubka i rozwijanie dalszej współpracy z takim partnerem, jak Lotos w pełni mieści się w tej formule  – dodał Jan Kościuszko.

Opublikowano: 01.10.2010
Aktualizacja: 01.10.2010