Orlen uruchomił usługę zdalnego wezwania pracownika stacji poprzez aplikację Orlen Vitay. Rozwiązanie, które powstało z myślą o osobach z niepełnosprawnościami, pozwala na korzystanie z ofert i usług stacji bez wychodzenia z samochodu. Dzięki funkcjonalności można zgłosić potrzebę pomocy przy tankowaniu paliwa, korzystaniu z kompresora lub myjni.
Od początku października klienci stacji Orlen za pomocą aplikacji Orlen Vitay mogą zdalnie wezwać pracownika do pomocy przy czynnościach związanych z korzystaniem ze stacji. Rozwiązanie jest przeznaczone w szczególności dla osób z niepełnosprawnościami, dla których tankowanie, korzystanie z myjni, czy kompresora może być problematyczne.
Budowa odpowiedzialnej i wiarygodnej organizacji to nie tylko duże i ambitne projekty. To również działania, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów, stałe podnoszenie jakości oferowanych usług oraz odpowiedzialność społeczna. Szczególnie ważne jest dla nas przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wsparcie naszych klientów w prostych czynnościach, które znacznie poprawi komfort korzystania ze stacji, zwłaszcza osobom z niepełnosprawnościami. Nowa funkcjonalność w aplikacji Orlen Vitay umożliwi klientom jeszcze szybszy i łatwiejszy dostęp do naszych usług – mówi Łukasz Porażyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej Orlen.
Jak skorzystać z pomocy?
Żeby skorzystać z rozwiązania wystarczy kliknąć zakładkę „Pomoc na stacji”, następnie wybrać kategorię, w której potrzebujemy wsparcia, podać numer dystrybutora oraz markę i numer rejestracyjny samochodu, a na końcu zatwierdzić wezwanie pomocy. W ten sposób zgłoszenie zostaje wysłane do pracowników stacji, którzy odpowiedzą na nie w możliwie najkrótszym czasie. Dodatkowo na wszystkich stacjach Orlen pojawią się również nowe oznaczenia informacyjne „Wezwij obsługę poprzez aplikację Orlen Vitay lub naciskając 3 x klakson”. Naklejki zostaną umieszczone na filarach wiat podjazdu.
RAPORT 2023 – STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami
Jak poinformowała spółka, w swojej strategii rozwoju Grupa Orlen kładzie duży nacisk na wymiar społeczny i środowiskowy prowadzonej działalności biznesowej. Dbając o dostępność produktów i usług dla wszystkich klientów sieci, koncern na swoich stacjach wprowadza kolejne rozwiązania dla osób z niepełnosprawnościami. Są to m.in.: specjalnie miejsca parkingowe, obniżone podjazdy przy wejściu do sklepu, dostosowane przestrzenie pomiędzy regałami i przed ladą kasową w sklepach. Ponadto, na wszystkich stacjach Orlen za paliwo można płacić przy dystrybutorze korzystając z aplikacji mobilnej Orlen Pay (wykorzystując umieszczony na każdym dystrybutorze w sieci specjalny kod QR), a na blisko 400 stacjach funkcjonuje również obsługa przez Mobilnego Kasjera, który przyjmuje płatności za paliwo i artykuły dostępne na podjeździe.
Usługa wezwania pomocy poprzez aplikację Orlen Vitay to odpowiedź m.in. na potrzeby osób z niepełnosprawnościami, dla których takie wsparcie jest niezbędne. Skorzystanie z nowej funkcjonalności wymaga aktualizacji aplikacji Orlen Vitay.
źródło: Orlen
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.