Promocja Ruchu dla e-sklepów na start nowej usługi

Udostępnij artykuł
PKN Orlen rozwija segment usług kurierskich pod nazwą „Orlen paczka”, aktywnie wykorzystując potencjał spółki Ruch. Koncern buduje własną sieć automatów paczkowych, z której będzie można korzystać już od jesieni. Jednocześnie Ruch rozwija współpracę z e-sklepami, których klienci będą mogli zamawiać przesyłki i odbierać je w automatach, na stacjach Orlen, w punktach Ruchu i w innych punktach partnerskich.

Spółka Ruch przygotowując się do startu usługi „Orlen Paczka” wprowadza wiele zmian organizacyjnych i technologicznych, w tym znacząco skraca czas dostawy przesyłek do punktu do 1-2 dni. Usługa zostanie udostępniona jesienią, ale już teraz Ruch rozwija współpracę z e-sklepami, które swoim klientom będą mogły zaoferować atrakcyjną ofertę dostawy. Integracja z „Orlen Paczka” jest prosta, szybka i dostępna będzie na platformach e-commerce w Polsce.

Nowi klienci biznesowi mogą korzystać ze specjalnej promocji na start usługi. Zapoznać się z nią można zostawiając zgłoszenie na stronie https://www.paczkawruchu.pl/orlenpaczka/, po którym konsultant nawiąże kontakt i przedstawi atrakcyjne warunki współpracy. Ponadto Ruch oferuje także pełne wsparcie handlowe i marketingowe oraz pomoc w procesie integracji.

Usługa nadawania i odbierania paczek będzie dostępna do końca tego roku w ponad 5,5 tys. punktów sieci „Orlen Paczka”. We wrześniu br. automaty „Orlen paczka” staną w ok. 200 atrakcyjnych, dostępnych całodobowo miejscach, w wielu polskich miastach. Z kolei do końca 2022 roku ich sieć będzie liczyła już blisko 2 tys. urządzeń. Klienci będą mogli też korzystać z aplikacji mobilnej, która m.in. pozwoli bezdotykowo odebrać przesyłkę z automatu paczkowego.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC-LIPIEC 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.