Rusza akcja edukacyjna sieci Statoil

Udostępnij artykuł

Kampania Statoil będzie realizowana w pobliżu stacji paliw w ponad 120 miastach i mniejszych miejscowościach w całej Polsce. Jak zapewniają organizatorzy, akcja obejmie ponad 20 tysięcy dzieci z pierwszych klas szkół podstawowych. W szkolnych spotkaniach wezmą udział przedstawiciele Policji wyspecjalizowani w prowadzeniu akcji edukacyjnych wśród najmłodszych.

Spotkania mają na celu zapoznanie najmłodszych uczniów z zasadami ruchu drogowego. Dla wszystkich dzieci Statoil zakupił elementy odblaskowe, dzięki którym będą one lepiej widoczne na drodze.
Integralną częścią akcji będą konkursy plastyczne z nagrodami o tematyce bezpieczeństwa na drodze organizowane we wszystkich szkołach uczestniczących w akcji.

Wszystkie dzieci objęte kampanią otrzymają także gry edukacyjne „Bezpieczna droga do szkoły”. Podczas spotkania edukacyjnego dzieci wezmą udział w quizie prowadzonym przez policjanta. Każde dziecko, które prawidłowo odpowie na pytanie otrzyma kamizelkę odblaskową.

Statoil Poland od wielu lat prowadzi działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego. Oprócz kampanii „Bezpieczeństwo Dziecka na Drodze” Statoil wspólnie z firmą Michelin organizuje od pięciu lat akcję Tydzień Dobrego Ciśnienia, podczas której na stacjach Statoil sprawdzane jest ciśnienie w oponach samochodów oraz udzielane są porady jak utrzymać prawidłowe parametry ciśnienia.

Statoil Poland, spółka norweskiego koncernu Statoil obecna jest w Polsce od 1992 roku. Statoil posiada w Polsce sieć 297 stacji paliw (186 – stacje własne typu Premium pod logo Statoil, 48 –stacje własne pod logo 1-2-3 oraz 63 stacje franczyzowe). Firma zajmuje się również dostawami lekkiego oleju opałowego oraz gazu płynnego do odbiorców przemysłowych i prywatnych. W swojej ofercie posiada także szeroką gamę środków smarnych, olejów przemysłowych i silnikowych najwyższej jakości.