Rzeczniczka bp w Polsce: Zaspokoić złożone potrzeby klientów

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Firma bp od ponad 30 lat z sukcesem rozwija swój biznes w Polsce prowadząc ponad 570 stacji z innowacyjną ofertą paliwową i pozapaliwową. Przez 3 dekady firma zainwestowała w Polsce 4,5 mld złotych i obsłużyła 2 715 miliarda kierowców. Do roku 2025 firma chce osiągnąć poziom co najmniej 50-proc. udziału zielonych projektów w globalnym portfelu własnych inwestycji.

Magdalena Kandefer Kantoch Stacja Benzynowa Convenience Store

Sklepy przystacyjne stały się miejscem, w których można zaspokoić większość potrzeb zakupowo – usługowych. Teraz jesteśmy dojrzałym rynkiem, z innymi wyzwaniami: oczywiście niezmiennie kontynuujemy strategię rozwoju, poszerzania oferty franczyzowej, ale wyzwań dostarcza nam rozwój i rodzaj inwestycji dotyczących oferty pozapaliwowej, również w zakresie home delivery. Wiodącym tematem jest niewątpliwie orientacja na zmieniające się potrzeby Klienta, związane z sektorem mobility & convenience i temat transformacji energetycznej.

Koncern bp już w 2020 r. globalnie ogłosił nową strategię. Od tego czasu na świecie, ale i w Polsce realizujemy strategię #NetZero – przekształcamy się z międzynarodowej spółki naftowej wydobywającej zasoby, w zintegrowaną spółkę energetyczną, której głównym celem będzie dostarczanie Klientom rozwiązań energetycznych, które w zmieniającym się świecie zaspokoją ich złożone potrzeby. Dywersyfikujemy naszą działalność – interesują nas już nie „tylko” tradycyjna ropa i gaz, lecz także energia wiatrowa, słoneczna, biopaliwa i wodór. Wspieramy naszych Klientów – w tym miasta, branże i korporacje oraz Klientów detalicznych – w ich dążeniach do niskoemisyjności.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC-KWIECIEŃ 2023 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Stacja Benzynowa marzec kwiecien okladka tekst


Tradycyjna mobilność jest wciąż częścią naszej oferty i jeszcze długo będzie stanowić dużą część miksu mobilności – tradycyjna oferta paliwowa będzie potrzebna, żeby móc obsługiwać polską gospodarkę. Ale już teraz przygotowujemy się na przyszłość. W zeszłym roku inwestycje w nowe nisko – i zeroemisyjne źródła energii stanowiły już ponad 30 proc. inwestycji globalnych bp, podczas gdy w 2019 r., czyli jeszcze przed przyjęciem strategii, było to tylko 3 proc. Do roku 2025 chcemy osiągnąć poziom co najmniej 50-proc. udziału zielonych projektów w globalnym portfelu naszych inwestycji.
Polska się w ten plan wpisuje – już w tym roku rozpoczniemy… Cały artykuł publikujemy w Stacji Benzynowej & Convenience Store marzec-kwiecień 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.