– W kierowaniu siecią stacji paliw, szczególnie sytuacji błyskawicznie zmieniających się uwarunkowań rynku paliwowego, niezwykle istotne jest, aby kadry zarządzające miały możliwość wnikliwych analiz danych dotyczących poszczególnych stacji, jak i całej sieci. Takie możliwości daje np. narzędzie analityczne Business Intelligence, będące jednym z modułów systemu Comarch CDN XL – wyjaśnia Edyta Kozek.
– System Comarch CDN XL wspiera zarządzanie przedsiębiorstwami wielodziałowymi, pozwala także na obsługę wielofirmowości (jednostki powiązane) – dodaje ekspert z Comarchu.
– W branży paliwowej zauważamy także coraz częstsze wykorzystanie Internetu jako kanału wymiany dokumentów z dostawcami. Tego typu rozwiązania wpływają na redukcję kosztów – zauważa Edyta Kozek. – Integracja Comarch CDN XL z platformą do elektronicznej wymiany dokumentów Comarch ECOD dają stacjom benzynowym możliwość wymiany dokumentów w formie elektronicznej – dodaje.
Comarch jest globalnym dostawcą biznesowych rozwiązań IT obsługujących kompleksowo relacje z klientami i optymalizujących działalność operacyjną oraz procesy biznesowe. Comarch wdrożył swoje systemy u takich klientów związanych z branżą paliwową jak: Petro Oil, Skotan, Tropoil, SpecOil, Myśliwiec, Skotan-Esten.