– Profesjonalne metalowe meble sklepowe budowane z modułów dają możliwość ułożenia w wielu możliwych konfiguracjach dzięki czemu możemy łatwo dostosować miejsce sprzedaży konkretnych produktów do naszych wymogów. Kolor wyposażenia powinien być stonowany i neutralny, gdyż to produkty mają przykuwać uwagę naszych klientów. Przestrzeń nad regałami przyściennymi możemy wykorzystać na przekaz marketingowy o kategorii produktów sprzedawanych w danym miejscu sklepu. Nie zwlekajmy z decyzją o zakupie pewnych elementów do ostatniej chwili, gdyż często okres oczekiwania na nie wynieść może nawet kilka tygodni, co skutecznie wydłuży nam czas założony na modernizację – dodaje.
– Każda modernizacja sklepu, rozwijanie asortymentu owocuje zwiększeniem obrotu i maksymalizuje zyski. Okres pierwszego roku od zakończenia modernizacji to okres ciągłego wzrostu sprzedaży. Większość sklepów przy stacjach paliw osiąga szczytowy moment w okresie dwóch lat od rozpoczęcia sprzedaży. Jest to czas w którym przy właściwym kierowaniu placówka pod kątem marketingu i zarządzania przyzwyczajamy klientów do siebie i poziomu swoich usług. Pamiętajmy jednak, że kto stoi w miejscu ten się cofa. Do utrzymania wysokiego poziomu sprzedaży niezbędne są ciągłe analizy rynku i wprowadzanie nowości, które bardzo przyciągają klientów – informuje Wojciech Bławat.