Jakość obsługi na stacjach Statoil miała wskaźnik wynoszący 63 proc., Lotosu 55 proc., zaś Lukoila 54 proc., a wszystkie trzy koncerny znalazły się w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w całej Polsce.
W dodatku do Rzeczpospolitej została ogłoszona lista Laureatów Godła Jakości Obsługi 2010. Przedstawiciele najbardziej przyjaznych klientom firm spotkali się na Gali Jakośći Obsługi, by uczestniczyć w dyskusji o jakości obsługi w Polsce w XXI wieku.
Edycja programu rozpoczęła się 1 stycznia 2010 roku. Pierwsze obserwacje jakości obsługi w tym roku konsumenci zgłosili już w trakcie sylwestrowej nocy. W Programie Jakość Obsługi istotne znaczenie miała opinia każdego konsumenta. Każdy z odwiedzających portal jakosćobsługi.pl mógł polecać, rekomendować lub przestrzegać innych konsumentów, wpływając na poprawę jakości obsługi w swojej okolicy. Laureatami Godła Jakości Obsługi 2010 zostały firmy, które wybrało niemal 2 mln społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.
Warto przypomnieć, że według danych pochodzących z portalu wynika, iż co czwarty klient narzeka na jakość obsługi. Ponadto jakość obsługi nieznacznie się z roku na rok polepsza, choć jest jeszcze dużo do poprawienia. W 75 proc. opinii zgłaszanych przez portal wynika, że co czwarty klient narzekał na jakość obsługi firm oraz instytucji.