– W okresie wakacyjnym największą popularnością cieszą się Hot Dogi oraz kanapki oferowane pod marką Statoil Made To Go. Klienci chętnie sięgają po nie podczas przerwy w podroży. W tym okresie staramy się wprowadzać promocje naszej oferty gastronomicznej. Obecnie na stacjach trwa promocja Hot-Dogów po nazwą "Hot Dog ma wzięcie – piąty w prezencie!". Za każdego kupionego Hot Doga na Statoil klient otrzymuje kupon konkursowy. Należy uzbierać cztery kupony, by wymienić je u sprzedawcy na piątego, darmowego Hot Doga z parówką. Akcja trwa do 31 sierpnia 2010 na stacjach Statoil w całym kraju – zachęca Irmina Karpińska, kierownik ds. Rozwoju Sklepu Statoil Poland.
– Oprócz przekąsek z letniej oferty gastronomicznej dużą popularnością cieszy się świeżo wyciskany sok pomarańczowy (dostępny obecnie na 46 stacjach). Na początku czerwca w sieci ponad 110 stacji wprowadziliśmy nowość – świeże owoce i warzywa pakowane w poręczne kubki, wygodne do przechowania w samochodzie. Produkty te są chętnie wybierane przez klientów w upalne dni – dodaje.
– Rośnie również udział sprzedaży kawy na stacjach. Pierwsze urządzenia serwujące kawę na bazie espresso wprowadziliśmy w sieci Statoil w 2006 roku. Klienci polubili smak naszej kawy. W tym roku wprowadziliśmy markę Made To Go również do tej kategorii. W ofercie Statoil na wybranych stacjach mamy również ulubioną przekąskę Polaków – zapiekanki. Obecnie w dwóch wariantach smakowych – z pieczarkami lub salami. W sierpniu planujemy wprowadzenie trzeciego smaku – zapiekankę z szynką. Zakładamy, że w gastronomii na stacjach jest jeszcze duży potencjał wzrostu – przekonuje Irmina Karpińska ze Statoil.