Wild Bean Cafe w Polsce oferuje więcej niż w Europie

Udostępnij artykuł

Marka Wild Bean Cafe na stacjach partnerskich bp pojawiła się w 2012 roku. Od tego momentu koncept sukcesywnie rozwija się a do menu dołączają kolejne propozycje. Koncern szczególnie zadowolony jest ze współpracy ze znanym krytykiem kulinarnym Robertem Makłowiczem, który stał się ambasadorem marki.

wild bean cafe bp

Koncept Wild Bean Cafe już na stałe wpisał się w krajobraz przystacyjnej działalności bp. Od ponad 10 lat marka rozwija się także na stacjach partnerskich. Jak informuje Dealers WBC & Store Development Manager, bp Polska Paweł Anweiler, każdego roku na stacjach partnerskich przybywa około 25 nowych punktów Wild Bean Cafe.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MAJ-CZERWIEC 2023 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

STACJA BENZYNOWA maj czerwiec petrolnet

Siła marki jest ogromna, ale od pewnego czasu dodatkowo wzmacniamy ją postacią Roberta Makłowicza, który na każdym etapie prac nad wprowadzeniem nowego produktu jest zaangażowany i widzimy też to, że i nasi klienci i nasi partnerzy biznesowi wysoko oceniają współpracę z Robertem Makłowiczem – mówi Dealers WBC & Store Development Manager, bp Polska Paweł Anweiler.

Paweł Anweiler podkreśla, że firma wsłuchuje się także w głosy klientów. Jedną z propozycji, która dzięki temu pojawiła się w ofercie konceptu są produkty bezmięsne.

Ciekawe jest też to, że patrząc na bp w Europie jesteśmy absolutnym pionierem, jeżeli chodzi o ofertę Wild Bean Cafe dla partnerów. Nigdzie indziej w Europie nie ma tak szerokiej oferty dla stacji dealerskich – dodaje Paweł Anweiler.

Bp cieszy się, że podejmowane przez nią działania pozwalają uzyskać efekt żywej oferty, która cały czas reaguje na potrzeby klientów i tego co się wokół dzieje.

źródło: Twitter

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 20.07.2023
Aktualizacja: 20.07.2023