Projekt "TopGear Communist Challenge" redakcji polskiej edycji magazynu Top Gear zwyciężył w kategorii najbardziej nowatorskiej i kreatywnej kampanii reklamowej. Zwycięski projekt rozpoczął się podczas finału Castrol Professional Academy, gdzie wyłoniono trzy najlepsze ekipy uczniów szkół samochodowych. Chłopcy otrzymali od organizatorów dodatkowe zadanie. Do każdej drużyny przydzielone zostały samochody z epoki PRL. Były to: Polonez 1500, Fiat 126p, Wartburg, Skoda 120L oraz Dacia 1310p.
Młodzi mechanicy mieli za zadanie usprawnić auta tak, aby były w stanie pokonać 1000-kilometrową podróż po wschodniej Polsce. W okresie 4-8 lipca auta odwiedziły Łódź, Krosno, Chełm i Lublin, gdzie redakcja spotykała z fanami motoryzacji. Ostatniego dnia redaktorzy sprawdzili, jak auta z epoki PRL wypadają w porównaniu z ich odpowiednikami produkowanymi w tych samych fabrykach – Chevrolet Aveo, Fiat Panda, Opel Corsa, Skoda Yeti i Dacia Duster. Relacje z postępu naprawy aut i finału na torze dostępne były w kolejnych wydaniach TG oraz na profilu Facebook.
Prestiżowa nagroda "Non-Traditional Advertising Awards Competition" ma na celu zaprezentowanie prasy drukowanej jako doskonałego nośnika kampanii reklamowych. Organizatorem konkursu jest INMA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Gazet Codziennych) we współpracy ze Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy i spółką Polskie Badania Czytelnictwa.