Złoty Laur Klienta 2010 dla PKN Orlen

Udostępnij artykuł

Konsumenci wyróżnili karty paliwowe PKN Orlen przede wszystkim za proste rozliczenia, najwyższej jakości paliwa, usługi dodane, wygodę oraz oszczędność kosztów i czasu kierowców. Nagrodzone karty paliwowe obecne na polskim rynku od 10 lat umożliwiają bezgotówkowe zakupy paliw, towarów i usług na stacjach sieci Orlen i Bliska w całym kraju. Karty Flota ułatwiają zarządzanie taborem samochodowym na każdym etapie. W minionym roku pakiet rozwiązań biznesowych oparty na programie flotowym PKN Orlen rozszerzono m.in. o nowy program Biznestank skierowany dla małych i średnich przedsiębiorstw, tankujących co najmniej 500 litrów paliw na miesiąc. Dla użytkowników programu dostępny jest również portal flotowy, gwarantujący administrowanie kartami flotowymi bez konieczności wychodzenia z biura oraz dostęp do najważniejszych informacji i aktualności w programie Flota.

Laur Konsumenta to prowadzony od sześciu lat konkurs, w którym sprawdzana jest przede wszystkim znajomość i rozpoznawalność marki. Wyróżnienie w tym sondażu przyznawane jest przez konsumentów, którzy wybierają najbardziej cenione przez siebie marki. Laureaci programu otrzymują godło promocyjne, które jest uznanym symbolem jakości.