Żywiec Zdrój z nową kampanią produktów mocno gazowanych

Udostępnij artykuł
21 kwietnia ruszyła najnowsza szeroko zasięgowa kampania Żywiec Zdrój Mocny Gaz, przedstawiająca mocno gazowane produkty marki, jako naturalne, intensywne i natychmiastowe orzeźwienie w ciepłe dni.

Działania obejmują również promocję innowacyjnych produktów smakowych Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, które stanowią alternatywę do wysoko słodzonych napojów dostępnych na rynku. Aktywności prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, na kanale Youtube oraz w mediach społecznościowych. Całość zostanie wsparta aktywnościami z obszaru influencer marketingu. Aktywacja marki potrwa do końca sierpnia.

Najnowsza kampania marki Żywiec Zdrój składa się z dwóch odsłon. Pierwsza z nich, dedykowana wodzie gazowanej Żywiec Zdrój Mocny Gaz, prowadzona jest  pod hasłem Moc orzeźwienia. Druga natomiast, zbudowana wokół idei Moc orzeźwienia bez słodzenia, poświęcona jest mocno gazowanym napojom – Mocny Gaz i nuta smaku oraz tegorocznej nowości w puszkach  Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Smaku. W kreacjach reklamowych marka podkreśla charakterystyczne cechy produktów – mocne, naturalne orzeźwienie, szczególnie w gorące dni. Bohaterowie spotów pokazują konsumentom, jak produkt oddziałuje na ich zmysły podczas letnich upałów. Mocno gazowane produkty  Żywiec Zdrój przynoszą  uderzające orzeźwienie, które porównane jest do ekscytującego zjazdu ze szczytu dzikiego wodospadu.

Z myślą o osobach poszukujących naturalnych sposobów na orzeźwienie w zbliżających się wiosennych i letnich miesiącach, w marcu tego roku marka Żywiec Zdrój wprowadziła również nowość – Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku – połączenie mocno gazowanej wody i wyłącznie naturalnych nut owocowych w nowym opakowaniu – puszce. Nowy format to idealne rozwiązanie dla osób żyjących w biegu – idealnie sprawdzi się poza domem i podobnie jak wszystkie opakowania w ofercie marki, w pełni nadaje się do recyklingu.

Szeroko zasięgowa kampania Moc orzeźwienia oraz Moc orzeźwienia bez słodzenia, prowadzone będą w TV, Digitalu, w tym na kanałach społecznościowych, jak również obejmować będa szereg promocji konsumenckich we współpracy z partnerami handlowymi i działań w punktach sprzedaży.  Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 23.04.2021
Aktualizacja: 23.04.2021