Total z nową kampanią wizerunkową paliw Excellium

Udostępnij artykuł
Total uruchamia kampanię wizerunkowo-informacyjną swoich unikalnych paliw Excellium. Kampania pod hasłem „Walcz z brudem w silniku” ma na celu zwiększenie świadomości paliw Excellium oraz ich właściwości czyszczących, które przyczyniają się do mniejszego zużycia paliwa i zachowania silników samochodowych w dobrej kondycji.

Zaawansowanie techniczne współczesnych silników i układów wtryskowych sprawia, że bardzo ważne jest stosowanie paliw najwyższej jakości. Dobre paliwo odznacza się odpowiednimi właściwościami czyszczącymi, co pozwala utrzymać wnętrze silnika w czystości. Ma to wiele pozytywnych skutków, w tym zmniejszenie zużycia paliwa oraz – co za tym idzie – poprawę w zakresie ekologii. Ta myśl przyświecała przedstawicielom firmy Total podczas planowania kampanii wizerunkowo-informacyjnej dla paliw Total Excellium, która obejmie kanały zarówno offline, jak też digital. Rdzeniem kampanii jest walka z brudem w silnikach i pokazanie kierowcom, że wybór stacji paliw nie może być przypadkowy.

Dystrybucja i promocja materiałów na temat paliw Excellium odbędzie się na stronie internetowej Total, fanpage’u na Facebooku oraz na wszystkich stacjach paliw Total w Polsce. Materiały obejmują m.in. plakaty i banery ukazujące sylwetki wojowników, które mają personifikować wszystkie składniki czyszczące paliw i walczące z brudem w silniku. Niczym w najlepszym filmie z gatunku fantasy, ich zadaniem jest bohaterska walka ze złem – brudem, które może się gromadzić w silniku na skutek użytkowania paliw bez składników specjalnych.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– KWIECIEŃ 2019 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 21.05.2019
Aktualizacja: 28.05.2019