Bezalkoholowe piwo Karmi w nowym spocie

Udostępnij artykuł
Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0 proc. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital.

Celem kampanii jest oddanie zmysłowej przyjemności, jaką daje Karmi Mrożona Kawa 0,0 proc. Jest to zaskakująco aromatyczny i pysznie kawowy wariant, który łączy w sobie ciemne piwo bezalkoholowe oraz prawdziwą kawę parzoną na zimno, czyli cold brew. Dzięki naparowi kawy nowe Karmi zawiera dawkę kofeiny, taką jaka jest w filiżance espresso. Ten orzeźwiający i delikatnie pobudzający napój to idealna propozycja na spotkania z przyjaciółmi.

– Scena w spocie TV, w której zaprzyjaźnione ze sobą osoby piją nowe Karmi w pięknym popołudniowym słońcu, idealnie oddaje nasze ambicje przy tworzeniu tego produktu. Chcieliśmy stworzyć piwo bezalkoholowe, które będzie uprzyjemniało błogie chwile spędzane w kameralnym gronie tych, z którymi czujemy się najlepiej – mówi Aleksandra Koszewska, AFB Brand Manager w Carlsberg Polska.

Kreację 15-sekundowego spotu stworzyła agencja Red8 Advertising. Film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało OTO Film.

Kampania startuje 19 czerwca i będą jej towarzyszyć działania digitalowe, za które odpowiada agencja Kamikaze. Zakupem mediów zajęło się Initiative.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 22.06.2020
Aktualizacja: 22.06.2020