KeVita – nowość na polskim rynku

Udostępnij artykuł
Na polskim rynku KeVita Master Brew Kombucha oferowana jest w trzech wariantach smakowych: słodko-kwaśnego połączenia ananasa z brzoskwinią, wytrawnej wiśni oraz lekko pikantnego imbiru.

– KeVita to kombucha, czyli napój powstały na drodze fermentacji z udziałem cukrów i mikroorganizmów. Każdy łyk KeVita jest pełen organicznych kwasów, które wraz z żywymi kulturami bakterii dają intrygujący, nowatorski smak. Lekka słodycz uzyskiwana jest dzięki zastosowaniu organicznego cukru trzcinowego oraz niewielkiej ilości słodzika z liści stewii. KeVita została stworzona w kalifornijskiej miejscowości Ojai, gdzie Bill Moses, lokalny wytwórca organicznych win spróbował niezwykłego napoju wytwarzanego przez holistyczną dietetyczkę, Chakrę Earthsong. Oboje postanowili połączyć siły, doskonaląc smak i recepturę tego lokalnego specjału. Tak oto powstał innowacyjny produkt, o którym obecnie mówi cały świat. Jednak, chociaż KeVita stała się już globalnym graczem w kreowaniu światopoglądu na rynku napojów, wciąż jest warzona i butelkowana w słonecznej Kalifornii – powiedziała Katarzyna Kołtuniewicz, kierownik marki w zespole Future Brands by PepsiCo.

Na polskim rynku KeVita Master Brew Kombucha oferowana jest w 3 wariantach smakowych: słodko-kwaśnego połączenia ananasa z brzoskwinią, wytrawnej wiśni oraz lekko pikantnego imbiru. Najwyższej jakości składniki w połączeniu z rzemieślniczą precyzją gwarantują prosty, a jednocześnie smaczny i nowatorski napój, którym można się cieszyć o każdej porze dnia. Master Brew Kombucha marki KeVita dostępna jest już w wybranych warszawskich sklepach oraz punktach ze zdrową żywnością; będzie ją można także kupić w wybranych studiach jogi i pilatesu na terenie Warszawy oraz w barach.

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, PepsiCo stale poszerza swoją ofertę produktów żywnościowych i napojów. Kieruje się przy tym swoją filozofią, Winning with Purpose, która definiuje ambicję firmy dotyczącą osiągania zrównoważonych wyników biznesowych, czyli uwzględniających pozytywny wpływ na planetę i społeczności. Oprócz powszechnie znanych i lubianych marek firmy, w ostatnim czasie na polskim rynku pojawiły się gęste soki typu smoothie pod marką Naked Juice, produkty owsiane do szybkiego przygotowania pod marką Quaker, a teraz przyszedł czas na Master Brew Kombuchę marki KeVita – pyszny napój, którym można się cieszyć o każdej porze dnia. Lista tych produktów z pewnością będzie się sukcesywnie wydłużać.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 05.09.2019
Aktualizacja: 05.09.2019