Od marca br. w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja znanej w naszym kraju marki – Tyskie 0,0 proc.
Ta nowość doskonale wpisuje się w bardzo mocny i stale rosnący trend na rynku piwnym – non alco. Choć Tyskie 0,0 proc. jest pozbawione alkoholu, zachowało ceniony przez konsumentów zbalansowany, klasyczny smak „jasnego pełnego”. Dzięki temu doskonałym piwem Tyskim cieszyć się będzie można również w sytuacjach, gdy alkohol nie jest wskazany.
Tyskie 0,0 proc. dostępne jest w dwóch wersjach: w butelce i puszce o pojemności 500 ml. Jego wprowadzenie na rynek wspierać będzie mocna kampania reklamowa obejmująca: spoty telewizyjne, radiowe, reklamy prasowe, billboardy i działania w Internecie. We wszystkich działaniach reklamowych zobaczyć lub usłyszeć będzie można Krzysztofa Hołowczyca, który został ambasadorem nowej marki.
– Zostałem ambasadorem Tyskiego 0,0 proc., ponieważ uważam, że to piwo daje kierowcom realną alternatywę. Nie muszą rezygnować z czegoś, co lubią, a jednocześnie mogą być bardziej odpowiedzialni i mieć pewność, że nawet przypadkiem nie siądą za kółkiem pod wpływem alkoholu – powiedział Krzysztof Hołowczyc.
Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2020!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.