Lato na stacjach Circle K

Circle K przygotowało dla swoich klientów idealne rozwiązanie na letnie dni. 24 czerwca na stacjach sieci ruszyła kampania „Summer Hits”, w ramach której oferta produktowa Circle K została poszerzona m.in. o mrożone napoje Frozen Fanta i Frozen Coca-Cola na bazie kruszonego lodu, rodem z USA. Aż 4 dostępne smaki i możliwość ich dowolnego łączenia dają okazję do tworzenia różnorodnych zestawień. Nowości pojawią się również w ofercie gastronomicznej. Kampania „Summer Hits” potrwa do 9 września.

Napoje mrożone Frozen Fanta i Frozen Coca-Cola oferowane są na wybranych stacjach Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie https://www.circlek.pl/nasze-menu/frozen. Klienci mają do wyboru 4 różne smaki – Fanta malinowa, pomarańczowa, truskawkowa oraz klasyczna Coca-Cola i mogą łączyć je według własnego uznania. Osoby poszukujące orzeźwienia będą mogły skorzystać także z nowości w ofercie lodów Magnum i Solero w bardzo atrakcyjnych cenach, a na większy głód przygotowaliśmy nowe Szlacheckie Hot Dogi z nacinaną kiełbaską prosto z grilla. Nie zabraknie też oferty dla miłośników naszej wspaniałej kawy, teraz dostępnej również w wersji mrożonej Ice Latte. Do dowolnej kawy wafelek Prince Polo XXL za jedyne 1,50 zł.

Ponadto, dla osób korzystających z programu lojalnościowego Extra Club, Circle K przygotowało szereg wakacyjnych promocji z rabatami. Aby dołączyć do Extra Club wystarczą dwa proste kroki – odebranie specjalnej karty na stacji Circle K i zarejestrowanie jej poprzez link przesłany w wiadomości SMS lub bezpośrednio na stronie Circle K. Za zakupy w sklepie , oprócz atrakcyjnych rabatów, użytkownicy programu zyskają również punkty, które będą mogli wymienić  na paliwo, bezpłatną kawę lub jedną z ponad 600 nagród dostępnych w specjalnym Katalogu Extra Club.

To jednak nie koniec letnich nowości. Już 1 lipca na stronie www.circlek.pl/graj dostępna będzie mobilna gra i aż 85 tys. nagród do wygrania, spośród produktów oferowanych przez Circle K.

– W Circle K stale obserwujemy trendy, nie tylko na polskim rynku, ale również w ramach całej grupy i staramy się na nie aktywnie odpowiadać. Dlatego stale wprowadzamy nowości produktowe, które podnoszą atrakcyjność naszej oferty. Zależy nam, aby zakupy na stacjach Circle K były szybkie, łatwe i bezpieczne, dlatego w ostatnim czasie wprowadziliśmy rozwiązania takie jak Click&Collect czy możliwość zamówienia zakupów z dowozem w wybrane miejsce za pośrednictwem platformy Bolt Food – mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska.

25 maja Circle K, jako pierwsza sieć paliw w Polsce, uruchomiła nową usługę – Click&Collect, która umożliwia zakup wybranych produktów poprzez stronę https://zamow.circlek.pl/, a następnie odebranie ich z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w czasie wskazanym przez klienta. Natomiast od 19 czerwca warszawscy klienci zyskali możliwość zamówienia zakupów spożywczych i ciepłych posiłków z 17 stacji Circle K na wybrany adres, poprzez aplikację Bolt Food. Do wyboru jest aż 30 produktów spożywczych, w tym napoje, słodycze oraz produkty higieniczne, jak i 25 ciepłych przekąsek z oferty Circle K – w ofercie znajdują się między innymi kultowe Hot Dogi, hamburgery czy zapiekanki, oferowane w cenach identycznych, jak na stacjach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.